czwartek, 27 października 2016

7th Heaven- maska do włosów olej manuka i miód

Cześć :) Mam nadzieję, że jeszcze smacznie śpicie i nie wstawaliście tak wcześnie, jak ja. Szczerze mówiąc, jestem pełna podziwu dla siebie, że już półmetek tego tygodniowego maratonu i do tej pory nie straciłam cierpliwości i się nie poddałam. Bardzo ciężki i intensywny tydzień, stąd tak mało mnie tutaj. Dzisiaj dosłownie w pięciu wolnych minutach przed wyjazdem chciałam napisać kilka słów o masce do włosów.

7th Heaven
Maska do włosów olej manuka i miód


  O ile testowanie produktów do ciała nie jest dla mnie żadnym problemem,o tyle produkty do twarzy stosuję rozważniej. A jak się ma sytuacja z włosami? Tutaj pełen dystans, moje słabe włosy są bardzo podatne na substancje i czynniki zewnętrzne, moment nieuwagi i znowu wypadają, jak szalone. Czasami jednak ryzykuję i z pełną obawą sięgam po nowe dla mnie produkty. Maska z miodem manuka jest tradycyjnie dla firmy 7th Heaven zapakowana z saszetkę. Ilość wystarczyła mi na 3 użycia mniej więcej połowy włosów. Już nawet nie próbuję takich produktów na całość, bo wiem, jak to się kończy. 

  Mlecznożółta maska ma zapach, który mnie mdli, dosłownie- ciężki, słodki- taki, którego od dziecka nienawidzę mam uraz do miodu i wanilii w kosmetykach. No dobra, ale jakoś przebolałąm zapach. Puszytsa konsystencja bardzo dobrze rozprowadza się na włosach. Świetne jest to, że wystarczy dosłownie 2-3 minutki i można ją zmyć- bardzo rzadko mam czas trzymać takie produkty dłużej. Po spłukaniu włosy były jakby mniej szorstkie, a po wysuszeniu sypkie i łatwo się rozczesywały. W zasadzie to nic więcej nie zauważyłam, ale po 3 użyciach chyba niewiele mogło się stać. Najważniejsze- krzywdy mi nie zrobiła i włosy nie wypadały :) Niestety ze względu na ten okropny zapach już po nią nie sięgnę.

Znacie produkty tej marki? Co o nich sądzicie?:)

8 komentarzy:

  1. No to zapach dla mnie był by super! Uwielbiam wanilię i mód i wszystko co słodkie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele dobrego słyszałam o miodzie manuka i o jego świetnych właściwościach, więc chętnie bym ją wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam jedną maseczkę do twarzy tej marki, była okej :) maski do włosów jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię takiego zapachu w kosmetykach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Testowałam maski do twarzy - są boskie ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam marki, nigdy nie uzywałam jej masek :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)