wtorek, 27 września 2016

hybrydy#28 Semilac 135

Dzisiaj po raz kolejny pokazuję Wam paznokcie. Kolorek jest już bardzo dobrze znany i lubiany chyba przez wszystkich- 135 Frappe . To chłodny odcień beżu, który komponuje się niemal z każdym innym kolorem. Bardzo lubię jego uniwersalność i często po niego sięgam

Zabawa z naklejkami to dla mnie nowość(jeśli chodzi o naklejki na cały paznokieć). Mam jeszcze sporo problemów z ich poprawnym nałożeniem i chyba nie do końca się z nimi polubiłam. Jedno trzeba im przyznać- są szybkim sposobem na efektowny manicure.



Jak Wam się podoba taka wersja manicure?:)

12 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam w końcu Frappe i jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, delikatne pazurki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i delikatne połączenie :)
    Przyznaje ze do naklejek wodnych takich na całe paznokcie trzeba mieć odrobinke cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądają te naklejki. Zastanawiałam się jak zrobiłaś ten wzorek. Ładnie się przykleiła, ja nie widzę, żeby coś było nie do końca dobrze przyklejone.

    OdpowiedzUsuń
  5. patrząc na pierwsze zdjęcia myślałam, że to Ty namalowałaś :)) później jednak doczytałam o naklejkach. Ja jeszcze nie próbowałam, ale ogólnie naklejki wodne u mnie to wielkie wyzwanie bo nie zawsze tak mi się trzymają idealnie paznokcia... często mi się podwadzają i później zahaczają - także ja zupełnie nie umiem ich aplikować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze, u kogoś odcienie nude bardo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ;) Nudziaki zawsze będą wspaniale wyglądać na paznokciach! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemnie wygląda to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)