czwartek, 22 września 2016

Blogerki witają jesień -upominki

Wczoraj mogliście poczytać o spotkaniu, a dzisiaj zapraszam na post upominkowy. Zobaczycie, czym obdarowali nas sponsorzy i jakiś recenzji spodziewać się w najbliższym czasie :)


 
 



 

 

 
 
KiK - FB

 

 
 
 
 
 Enklare - FB
 Gosh - FB
 
 
 
 
Jadwiga - FB 
 
Hean - FB
 Revlon - FB
 
 Jordan - FB
 
 
Puffins - FB
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 



 
Jeszcze raz dziękuję sponsorom :)
Wybaczcie jakość zdjęć i milion razy zmieniane tło- paczki gromadziłam od jakiegoś czasu i musiałam je robić na bieżąco, żeby się nie pogubić.

14 komentarzy:

  1. Też dostałam tak samo pięknie zapakowaną przesyłkę od Delia Cosmetics ale zupełnie inne dwa tusze. Ilość Twoich nowości, sprawiła, że opadła mi szczęka.

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego testowania :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takich produktów.Udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze ile tego jest :D jak będziesz chciała się podzielic to jestem chętna hehe
    a tak całkiem serio, to jestem strasznie ciekawa lakierów Victoria, wszędzie ich pełno teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne upominki :) ciekawa jestem Twojej opinii na temat produktów z indigo oraz hybryd victoria vynn :)
    darkraspberrystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetykomanie masz dwa razy :D ale nie dziwie sie ;D tyle rzeczy to ja sama post z upominkami robiłam 3 godizny, a będzie dopiero jutro

    OdpowiedzUsuń
  7. Masa wspaniałości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaźna ilość prezentów :) Miałam ten szampon z Pilomax - był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości. Życzę miłych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)