środa, 21 września 2016

Blogerki witają jesień-relacja

Hej :) Czy Wam czas też tak szybko ucieka? Ja mam wrażenie, że dopiero niedawno Asia rzuciła hasło 'organizacja spotkania', a już jest niemal tydzień po nim. Od kilku miesięcy intensywnie przygotowywałyśmy się do sobotniego spotkania. Było to pierwsze, które miałam okazję organizować i powiem Wam szczerze, że byłam mega zestresowana i gdyby nie Asia to pewnie nie byłabym w stanie tego ogarnąć:) Ale udało nam się:) 
Zaplanowałyśmy datę 17 września i tradycyjnie już Rzeszów, czyli miasto, w którym najłatwiej nam się spotkać. Restaurację "Konfitura", w której się spotkałyśmy zaproponowałam ze względu na panujący tam klimat i fajną lokalizację. Miałam okazję być w niej kilka razy i to miejsce bardzo mi się podoba. Z resztą jedzonko też mają pyszne.
 
Niestety pogoda nam nie dopisała, bo dosłownie lało, więc moje planowane przyjście przed czasem trochę się przedłożyło i chcąc nie chcąc musiałam siedzieć w aucie i czekać aż ściana deszczu trochę przejdzie. 
Po tym, jak już rozpakowałyśmy bagaże mogłyśmy wreszcie przywitać się z dziewczynami, które tak dobrze znamy :) 

i ja :)
 

Oczywiście oprócz pogaduch było też jedzonko- bez tego nie mogło się obejść. Miałam wielką ochotę na pierogi ze szpinakiem, które za każdym razem zamawiałam, ale w końcu padło na grzanki z gorgonzolą i żurawinami- pychotka! Dziewczyny pokusiły się o sałatki, zupy i desery, wszystko bylo pięknie podane:)





 
 


Na spotkaniu pojawiła się Ania- przedstawicielka i instruktorka Indigo oraz właścicielka Glare Beauty Studio. Opowiedziała nam trochę o nowościach firmy, o zdobieniu, lakierach, a także serii Home Spa, którą chyba nie wszyscy znają.  Sama miałam okazję używać kilku produktów i muszę przyznać, że wszystkie mają boskie zapachy! Minusem był fakt, że w pomieszczeniu nie byłyśmy same i niestety rozmowy zagłuszyły Anię, więc nie każda z dziewczyn miała okazję jej posłuchać. 
Ania zostawiła nam bardzo fajne paczki, w których znalazłyśmy kosmetyki z serii Home Spa, na pewno napiszę o nich kilka słów:)
 
Mogłyśmy tez pooglądać wzorniki z kolorami lakierów i pyłków- jestem nimi oczarowana i gdybym mogła kupiłabym wszystkie. :)
 


Przyszedł tez czas na plotki ploteczki, nie tylko na tematy kosmetyczne. Znamy się od kilku lat, coraz częściej spotykamy w niemal niezmiennym gronie, więc tematów prywatnych było mnóstwo, atmosfera niemal rodzinna:)
Rozdałyśmy dziewczynom prezenty i jak to Asia określiła 'przytłoczyłyśmy je'. Niektóre firmy zrobiły nam mega olbrzymie niespodzianki. :)- wszystko zobaczycie w kolejnym poście.

Z tego miejsca bardzo serdecznie dziękuję Asi za zaangażowanie, firmom za przesłanie upominków, obsłudze restauracji za świetny klimat i pyszne jedzonko i oczywiście dziewczynom za obecność. Mam nadzieję, że nie narzekacie na nas bardzo i chociaż w niewielkim stopniu zapewniłyśmy Wam miłe popołudnie :)

(Zdjęcia zapożyczone od dziewczyn)

10 komentarzy:

  1. Aż miło popatrzeć :)
    Dawno nie widziałam żadnej relacji ze spotkania a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna relacja, bardzo apetyczne jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WYgląda na to, ze świetnie się bawiłyście, także super :D Kurde, to jedzonko wygląda mega apetycznie, muszę się tam kiedyś przejść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że spotkanie bardzo udane. Muszę się kiedyś wybrać do tej restauracji, czasem bywam w Rzeszowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że spotkanie było bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie jest móc uczestniczyć w takim spotkaniu :) Fajnie widzieć tak uśmiechnięte twarze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa! Było świetnie :) Dziękuję za zaproszenie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję udanego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)