niedziela, 28 sierpnia 2016

Zapachowa niedziela: WoodWick First Crush

Ostatnim razem zabrakło zapachu na niedzielę, ale już się poprawiam:) Właśnie zauważyłam, że zostało mi już dosłownie kilka nowych wosków, więc pora szykować kolejne zamówienia :) 
Dzisiaj nowość-wosk, którego jeszcze nie miałam. Długo zastanawiałam się, którą wersję zapachową wybrać. Ostatecznie padło, jak zwykle na owoce.

 dostępny na goodies.pl

Specjalne połączenie, które oddaje niewinność pierwszej miłości poprzez soczystość rozgniecionych porzeczek i poziomek.
 Kiedy go zamawiałam miałam dylemat- chciałam spróbować czegoś nowego, a cena(jeszcze wtedy) była wyższa od wosków YC. Wypróbowałam tylko jeden, w tej chwili cena jest identyczna- 9zł, więc przynajmniej nie będę myśleć, co się bardziej opłaca.
Wosk zapakowany w plastikowe pudełeczko z otwieranym wieczkiem. Rewelacyjne rozwiązanie, bo nie muszę bawić się w kupowanie woreczków strunowych, czy pakowanie w śniadaniowe i naklejanie nalepek. Bardzo łatwo odchodzi, bez problemu można wyjąć całość. Jest na tyle giętkie, że odłamanie odpowiadającej nam ilości to błahostka.

A jak pachnie? Już 'na sucho' mi się podoba, bo jest słodki, owocowy i bardzo soczysty. Po zapaleniu liczyłam na to, że będzie intensywniejszy i owoce się wybiją. Niestety troszkę mnie rozczarował, bo stał się jakby mdły i cięższy niż wcześniej. Nie powiem, że jest zły, bo taki jak lubię- poziomki i porzeczki są świetne, ale ta słodycz po zapaleniu jest jednak zbyt mocna na ciepłe dni. Myślę, że wrócę do niego za jakiś czas.
Znacie te woski?
Które zapachy polecacie?

7 komentarzy:

  1. nie lubię porzeczek w woskach ;c ale i tak jestem go bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zapachu, chętnie go poznam bliżej

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię słodkie, owocowe zapachy, więc pewnie bym się z nim pokochała. No i kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię jak zapachy stają się mdłe ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąchałam na sucho i wtedy nie wydawał mi się bardzo słodki, ale po odpaleniu niektóre mają ogromną moc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze wosków tej firmy. Zawsze sięgam po YC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam kompletnie tej marki, ale zapach wydaje się mieć coś w sobie :) Ciekawa jestem jak ja bym na niego zareagowała :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)