czwartek, 11 sierpnia 2016

hybrydy#22 Semilac 055, 093

Witajcie, dzisiaj kolejny post paznokciowy. Jeden z tych starszych, które w tej chwili wstyd mi pokazywać. Postanowiłam jednak pokazać Wam połączenie kolorów 055 Peach Milk i 093 Silver Dust.

Paznokcie mamy z kilkudniowym już odrostem pokazuję w różnym świetle. Niestety na zdjęciach nie wyglądają najlepiej. W rzeczywistości kolorki lepiej ze sobą współgrają. Większość to rozbielona pomarańczka, palce serdeczne w srebrze. Na środkowym rozmyte plamki, które tutaj przy świetle wyglądają bardzo ubogo. Trudno było mi uchwycić te zdobienia.
Chciałam coś prostego, ale nie bardzo miałam pomysł.





Ostatnie zdjęcie chyba najdokładniej odzwierciedla kolory:)
Wracam do nauki, powiem Wam, że materiałów szkoleniowych mam tyle, co na studia i ciężko się to ogarnia, ale trzeba.

6 komentarzy:

  1. nie pasuje mi tutaj połączenie tych dwóch kolorów - tu potrzeba kontrastu. Zamiast tej moreli może czarny? albo srebrny, biały i czarny? lub morela i czarny? W sumie to uzmysłowiłaś mi, że nigdy jeszcze nie miałam koloru srebrnego - brokatowego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem połączenie nie takie złe, ale faktycznie jakby brak tego czegoś ;) Srebro bez wątpienia pięknie by się zgrało z czernią, bądź czerwienią ;)

      Usuń
    2. dzieki dziewczyny, wezmę do siebie te uwagi :)
      niestety u mamy nie mogę poszaleć z kontrastem- o tym nie ma mowy, bo po pierwsze nie czułaby się z tym dobrze, a po drugie ciągle ktoś patrzy na ręce, a w jej pracy zwraca się na takie rzeczy uwagę.

      Usuń
  2. bardzo ładnie, tn srebrny musi być mój :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)