sobota, 13 sierpnia 2016

Felicea natural- naturalne szminki do ust

Hej:) Mam nadzieję, że większość z Was ma już upragniony długi weekend. Mój niestety nie wypalił. W pracy byłam 2h, a od jutra miałam mieć 3 dni wolne i nic z tego. Wyszło tak, że jutro znowu praca i nici z mojego wyjazdu. Kręcę się po mieszkaniu, dziwnie się czuję, będąc tu sama. Nie wiem, czy będę potrafiła zasnąć:) Pewnie dzisiaj uda mi się troszkę popracować nad postami na przyszły tydzień. 

Na dzisiaj przygotowałam post o szminkach, których ostatnio używam.

Felicea natural
Naturalne szminka do ust nr 21 i 25
 cena- 29zł

Lekka konsystencja szminki sprawia, że łatwo rozprowadza się na ustach, nie pozostawiając na nich żadnych smug i grudek. Dzięki naturalnym składnikom usta stają się miękkie i nawilżone. Naturalne i lekkie barwniki długotrwale utrzymują się na ustach, nadając im intensywny kolor. Dostępna w 6 wariantach kolorystycznych.


   Znacie firmę? Przyznam szczerze, że sama do tej pory niespecjalnie się jej przyglądałam. W moje ręce trafiły dwie szmineczki, których kolorki sama wybrałam. Od jakiegoś czasu gustuję w wyrazistych kolorach na ustach. Być może przez to, że mój makijaż jest minimalny i chcę jednak co nieco zaakcentować.
   Czy tylko dla mnie białe opakowanie kojarzą się z produktami aptecznymi i wyglądają tak 'profesjonalnie' o ile można je tak określić? Szminki od spodu mają numerki, a wieczka posiadają okienko, przez które widoczny jest kolor. Wybrałam dla siebie nr 21- rubin i 25- koral. Wybierając te kolorki sugerowałam się moimi ostatnimi upodobaniami i muszę stwierdzić, że większość szminek podchodzi pod te odcienie.
 Szminki są twarde, ale podczas malowania bezbłędnie oddają kolor na usta i sprawiają wrażenie mięciutkich pomadek. Wydobycie  z nich prawdziwego koloru to dosłownie jedno pociągnięcie. dla pewności jeszcze jedna poprawka i gotowe! Mamy na ustach prawdziwie soczyste barwy. Mają bardzo fajny skład, który aż prosi się o uwagę. To właśnie dzięki niemu usta są mięciutkie, nawilżone, bez suchych skórek. Co ciekawe utrzymują się na ustach ok 3h bez poprawki. Podczas jedzenia i picia ścierają się, ale nadal pozostawiają poświatę koloru.
Mam w swojej kolekcji kilka szminek, ale ostatnio właśnie po te sięgam, bo przy jednym kosmetyku mam pielęgnację i kolor.

Na koniec jeszcze kilka zdjęć. Najpierw nr 21.

Tutaj już 25, czyli coś bardziej w klasykę.


A na koniec porównanie.

Zdjęcia robione w różnym świetle i nie oddają ich prawdziwych kolorów. 21 to czerwień z pomarańczowym odcieniem, 25 jest bardziej klasyczny.

19 komentarzy:

  1. 25 pasuje do Ciebie idealnie!
    Ja niestety nie czuję się w czerwieniach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? a mi się wydawało, że 21 bardziej ;)
      mój chłopak krzyczy, że mi wgl nie pasują pomalowane usta, ale to chyba przez to, że rzadko maluję przy nim ;)

      Usuń
  2. Mam i uwielbiam :) lubię na co dzień sięgać po naturalne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tych szminek :) 21 wygląda pięknie ale mnie trochę taka czerwień postarza :/ Tobie oba kolorki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może ja jestem już starą i ślepą myszą? Te dwa odcienie są niemal identycznie. Oba ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj coś chyba z paczadełkami problem ;) podobne, ale zupełnie inne :)

      Usuń
  5. uwielbiam czerwienie, ładne , zbliżone do siebie kolory, masz piękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam korektor z Feilcea i szminki też mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwień zupełnie do mnie nie pasuje, ale Ty wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli dobrze pamiętam to posiadam nr 21 :-) jestem z niej bardzo zadowolona. Całkiem niezła trwałość i intensywny kolor poza tym nie przesusza moich ust :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, szkoda, że mi w tych kolorach niedobrze. :(
    PS. Zapraszam do siebie na wpis dot samorobionego kremu BB. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zdecydowanie preferuję róże :) Nigdy nie miałam naturalnej szminki :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)