czwartek, 18 sierpnia 2016

Ducray- Keracnyl żel oczyszczający

Nie mogę uwierzyć, że już prawie koniec tygodnia. Kiedy to zleciało? Sama nie wiem. Po wczorajszym dniu nie mogę dojść do siebie, chciałabym się położyć, ale z drugiej strony szkoda czasu. Zamiast zabrać się za coś konkretnego siedzę i przeglądam posty. Mamy połowę sierpnia, a ja nadal mam zaległości blogowe, nie wspomnę o czytaniu- książki leżą i proszą, żeby je otworzyć, a ja nic! 
Na dzisiaj przygotowałam post o żelu, którego używam od jakiegoś czasu. co prawda pokażę Wam jedynie próbkę- 40ml. Na spotkaniach blogerskich dorobiłam się dwóch takich, więc w sumie 80ml- to już prawie pełnowymiarowy produkt:)

Ducray
Keracnyl żel oczyszczający
 cena/pojemność: ok 30zł/200ml
 Żel
  • Do twarzy i ciała
  • Skóra skłonna do trądziku
  • Łagodnie oczyszcza i myje skórę
  • myrtacine® + prohydrine®
Keracnyl Żel łagodnie myje i oczyszcza skórę skłonną do trądziku. Do twarzy i ciała. Nie zawiera mydła.
Nie zawiera parabenów.
Hipoalergiczny.*
NIE DZIAŁA KOMEDOGENNIE.
Biodegradowalna formuła.**

Tak, jak wspomniałam- mam dwa opakowania. Początkowo używałam tylko na wyjazdy, bo ta mała tubka nieźle się sprawdzała, w końcu zostawiłam u Marcina, drugą zabrałam do domu, a teraz dalej mi służy. Nie chciałam kupować kolejnych opakowań, bo i po co, skoro mam to?
Zacznę może od tego, że produkt jest mega wydajny- niby próbka, niby mniejsza pojemność, a mam już prawie drugi miesiąc, używam raz dziennie i nadal nie skończyłam.
Żel występuje w formie tuby 200ml, a w tej chwili została wprowadzona wersja 400ml w plastikowym opakowaniu z pompką- świetne rozwiązane zwłaszcza, że jest to żel nie tylko do twarzy, ale i ciała.
Minusem tubki jest zakrętka-lepsze byłoby zamknięcie na zatrzask. Żel jest dość rzadki i niestety spływa na nakrętkę, co widać na zdjęciu. Pozostawiony na moment na umywalce od razu robi błękitną plamę. Wszystko oczywiście da się umyć, ale jednak trochę utrudnia życie. Zapach ma słodki, co w stylu gumy balonowej, więc mycie nim buźki rano, czy wieczorem jest bardzo przyjemne. W kontakcie z wodą tworzy minimalną ilość piany, ale fajnie się rozprowadza i nie 'ciągnie' skóry podczas mycia.
Żelu używam tylko raz dziennie, czemu? Nie wiem, jakoś tak się przyzwyczaiłam. Być może ma na to wpływ brak czasu. Nie używałam go do mycia ciała, bo na szczęście trudny okres trądzikowy mam już za sobą(odpukać) i generalnie występują pojedyncze zmiany. Czy go polubiłam?- tak. Zdecydowanie, jest łagodny, nie podrażnia, nie wysusza skóry i dobrze ją oczyszcza, W tej chwili nie potrzebuję niczego więcej.
Polecam ten żel, nie wiem, jak działa w zetknięciu z dużym problemem skóry trądzikowej, ale może warto spróbować. Jest to preparat apteczny, który możecie znaleźć również w Superpharm na dziale kosmetyków białych :) Cena myślę, że nie jest aż tak wysoka, biorąc pod uwagę pojemność i wydajność- w stosunku do twarzy. Wiadomo, że myjąc całe ciało zużycie będzie większe.

7 komentarzy:

  1. Nie widziałam nigdy wcześniej tego produktu ;) Ale zdecydowanie w takich produktach lepszym rozwiązaniem było by zamknięcie na klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie masz kłopotów z trądzikiem :) Ja niestety borykam się z nim od lat. Chętnie wypróbowałabym ten żel...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam kiedyś próbkę tego żelu . Używałam go wtedy gdy moja skóra była w gorszej kondycji, miałam duży trądzik a żel był dla skóry łągodny i na pewno nie ograniczył powstawania zmian. Ale tego od niego nie oczekiwałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie co rusz pojawiają się niedoskonałości, więc wersja mogłaby być dla mnie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go teraz w użyciu i po kilku próbach widzę, że u mnie słabo oczyszcza :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie mam problemów z trądzikiem, a moja siostra wyleczyła trądzik jak zmieniła dietę, wyeliminowała przede wszystkim słodycze i czekoladę.
    Jeśli będziesz chciała dowiedzieć się więcej na temat zdrowej diety zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)