niedziela, 17 lipca 2016

Zapachowa niedziela: Kringle Candle-Blueberry muffin

 Podczas ostatnich zakupów na goodies zdecydowałam, że postawię tym razem na kilka świeczek. Jest to wygodniejsza forma, a w związku z tym, że jestem w domu rodzinnym, nie chciałam już zabierać ulubionego kominka, a przecież zapachu muszą być :)
 
dostępny na goodies.pl

Świeczka (Coloured Daylight) marki Kringle Candle o zapachu świeżo upieczonych muffinek z pysznym jagodowym nadzieniem.
Świeczuszka zapakowana jest w plastikowe opakowanie, które aż krzyczy 'zjedz mnie!'. Pięknie wygląda, a po otwarciu pachnie słodko, jagodowo z olbrzymia dawką kruchego ciasta. no i wszystko byłoby pięknie, gdyby taki sam zapach był po zapaleniu, a tu niemiłe rozczarowanie. Jest on przykry, mocny, mdły i zbyt słodki. Nie utrzymuje się długo na szczęście, ale przecież nie o taki efekt mi chodziło.
Zawiodłam się na niej, bo liczyłam na pyszną babeczkę:(

11 komentarzy:

  1. nieee, świeczek to ja nie lubię :p możliwe, że w wosku zapach będzie inny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa ;c ja jeszcze nie paliłam tego wosku, a też już czuję rozczarowanie ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie okazał się ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo kurcze jak rpzeczytałam jej nazwe to też się podniecilam bo brzmi rewelacyjnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tak wypadł bo opakowanie i nazwa kusiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak babeczki wolę jeść niż wąchać :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj, myślałam, że będzie lepszy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)