niedziela, 10 lipca 2016

Zapachowa niedziela: Kringle Candle- Royal Cherries

Wreszcie dotarło do mnie zamówienie. Tym razem zamiast wybrać same woski zdecydowałam się głównie na świeczki, wiec będzie kilka opisanych tutaj:-)


 dostępna na goodies.pl

Świeczka (Coloured Daylight) marki Kringle Candle o kwaśno-słodkim aromacie królewskich czereśni.
Lubicie czereśnie? Ten zapach jest zdecydowanie bardzo sezonowy. W aromat słodkich czereśni wpada nuta kwaśna i gorzka, która cudownie harmonizuje całośc. Zapach jest śliczny, niezbyt intensywny, ale wyczuwalny. Znika w niedługim czasie po zgaszeniu świeczki, ale juz zdążyłam go polubić.

11 komentarzy:

  1. ja wolę zdecydowanie bardziej zapachy kwiatowe od owocowych

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiscie bardzoo lubię zapachy owocowe :)
    Musi pięknie pachnieć!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiscie bardzoo lubię zapachy owocowe :)
    Musi pięknie pachnieć!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie przepadam bardziej za kwiatowymi zapachami ale na ten chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszą mnie te produkty od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czereśnie - ale tak szczerze to jeśli chodzi o odświeżacze powietrza to nie przepadam za zapachami owocowymi bo są jakieś mdłe na dłuższą metę... przypuszczam, że w przypadku świec byłoby to samo. Nie mniej jednak jestem ciekawa tego zapachu, bo mogę się mylić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiśniowe/czereśniowe świece czy woski to jedne z nielicznych zapachów owocowych, które tak mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko ja jestem taką owocową maniaczką?

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)