czwartek, 21 lipca 2016

Sadza Soap- węgiel aktywny

Lubicie nowości i nietypowe rozwiązania? Taki właśnie produkt chciałabym Wam dzisiaj pokazać. Takie sobie cudeńko- węgiel do mycia ciała, twarzy i włosów. Osobiście używam go jedynie do twarzy :)

Sadza Soap
Węgiel aktywny 
 cena- 25zł

 
 Węgiel dostajemy zapakowany w plastikowe opakowanie, na nim kilka informacji rozrzuconych, ale tworzących logiczną całość. Cena za taką bryłkę jest dość wysoka, ale może czasami warto zainwestować:)
Jak widzicie kształt jest identyczny, jak zwykła bryłka węgla, nawet podobnie brudzi ręce. W kontakcie z wodą tworzy brudnoszarą pianę, która zadziwiająco dobrze oczyszcza twarz. Mycie buzi tym mydełkiem jest przyjemne, pachnie trochę ziemią, ale ogólnie nieźle. Nie zostawia żadnej powłoki, nie zapycha porów. Skóra po użyciu jest czyściutka, a nadmiar sebum usunięty.
Przy dłuższym używaniu mydełko staje się bardziej obłe i śliskie, co i tak nie przeszkadza w jego używaniu.Myję nim buzię od 2 miesięcy i nadal jest go bardzo dużo. Polecam. :)

11 komentarzy:

  1. ja mam peeling i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że jesteś zadowolona, mydło nowe wygląda super, wiadomo że z czasem traci urok

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam dużo i cały czas mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o czymś takim. Z chęcią poznam bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rozwiązanie.
    Nie miałam jeszcze ale z chęcią się zaopatrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sam raz dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo polubiłam to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)