czwartek, 14 lipca 2016

hybrydy#21 Semilac 000,022,040, Tifton 28

Powiedzcie mi, czy ja nie mam pecha? Juz chce wrócić do blogowania, już mam pisać i co się okazuje? Ze zdjęć mało, a te które są, nie są przygotowane do wstawienia. Brr. 
Ostatnie dni były bardzo intensywne i szczerze mówiąc ledwo żyje. Właśnie wracam z rozmowy o pracę i kolejny problem. No szkoda gadać. 
W związku z tym, że jedyne zdjęcia, jakie mogę wstawić na chwile obecna to paznokcie, wiec musi na razie wystarczyć.
  

Jakoś w czerwcu wymyśliłam sobie kolorowe pazurki i użyłam kilku kolorów semilac- 000, 022 i 047 oraz bieli Tifton.
Kolorek kanarkowy podbiłam bielą, wiec wyszedł cudownie.
Wszystkie kolory są cudowne i bardzo letnie. Miałam na nich jeszcze coś kombinować, ale czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze.
 
To, co psuje efekt to skórki, które niestety zalałam:|



12 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki ! Taki żółty mam z Blinga i chyba sobie taki zrobię następny manicure ;D będę świeciła z daleka paznokciami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. optymistycznie :-)
    u mnie nowa hybrydowa seria postów, jak masz ochotę podpatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, Ciebie śledzę na bieżąco :)

      Usuń
  3. strasznie oczojebny ten żółty, ale i tak ładny;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i wesołe kolorki. Nie potrzeba już do nich nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale letnie pazurki :) Idealne na plażę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)