niedziela, 17 lipca 2016

Blogerki witają jesień, czyli przygotowania do spotkania

Hej :) W dniu dzisiejszym zaplanowałam aż 2 posty, pierwszy z nich, bo ważniejszym dla mnie jest informacja o spotkaniu :) Już od chwili mojego pierwszego udziału w spotkaniu blogerskim 3 lata temu chodziło mi po głowie 'sama też chcę coś zorganizować'. Niestety wiem, ile wysiłku kosztuje przygotowanie takiej imprezy i wiem też, że sama nie dałabym rady.

Jakiś czas temu wspólnie z Asią postanowiłyśmy zorganizować kolejne spotkanie blogerskie. Datę wybrałyśmy wspólnie, bo jest ona nam obu bliska. Tym oto sposobem spotkamy się w zaprzyjaźnionym i niemal stałym gronie:
1. Iza - bellitkaa.com,
8. Magda- immenseness.pl
 
i oczywiście Asia i ja :)
 
 
Spotkanie zaplanowałyśmy na 17 września w restauracji "Konfitura" w Rzeszowie:)
 
Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po naszej myśli i będziemy się bawić tak samo dobrze, jak zwykle :) 

11 komentarzy:

  1. doo zobaczenia < 333 już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy bawić się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Bardzo się cieszę, że Was znowu zobaczę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Już teraz pozostaje Wam życzyć udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkanie będzie w moje urodziny :-) Udanej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę :-) milego spotkania !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)