piątek, 29 lipca 2016

Argo- słodycze z Łańcuta

Hej :) Dzisiaj mam dla Was luźny post i bardzo słodki. Na spotkaniu w Dębicy(ojej kiedy to było) dostałam trochę słodkości firmy Argo. Oczywiście śladu po nich już nie ma. Miałam pisać już dawno temu, ale tak jakoś mi zeszło, że dopiero teraz się zabieram za publikację :)




Lizaki Vita Mix

Popraw sobie nastrój – wyciągnij z worka swój ulubiony smak. Przyjemne bogactwo wrażeń wzbogacone o sok z owoców.
Mimo, że jaką wielką fanką lizaków nie jestem, te akurat były wyjątkowo dobre- kolorowe o owocowych smakach: wiśnia-malina, jabłko-limonka, jeżyna-czarna porzeczka i pomarańcza-cytryna.  Moje ulubione to jeżyna- czarna porzeczka. W opakowaniu znajduje się 15 lizaków :)

Cukierki Vita Mix

Mixuj owoce i ciesz się smakiem! Wyborne skarby prosto z ogrodu i z lasu, a także garść egzotyki – to wszystko w jednej paczce cukierków.
 
Choco Dolce Vita
"Kolorowe owoce otoczone najlepszą mleczną czekoladą. Wyśmienity deser dla wymagających smakoszy."

Najpyszniejsze cukierki! Uwielbiam czekoladowe smakołyki,a te mają w środku owocowe nadzienie. Nie jest to typowa czekoladka, a karmelek w mlecznej czekoladzie z soczystym środkiem o smakach malinowym, jagodowym, pomarańczowym i wiśniowym,. Tu nie było ulubieńca, wszystkie smakowały wyśmienicie :)



ARGO Sp. z o.o. – polski producent cukierków i lizaków wypuścił na rynek nowy produkt - CHOCO Jello. Cukierki nadziewane z dodatkiem soków owocowych w 4 smakach: malina, wiśnia, czarna porzeczka, pomarańcza oblane prawdziwą mleczną czekoladą.
                                    Delikatny w smaku, subtelny naturalnością: bez konserwantów i sztucznych barwników stanowi idealną propozycję dla wszystkim amatorów najwyższej klasy słodkości. Dla osób ceniących rodzime, polskie produkty CHOCO Jello będzie idealne.
                                    Już niebawem premiera.


8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)