niedziela, 26 czerwca 2016

Zapachowa niedziela- YC Vanilaa

Mam nadzieję, że miło spędzacie pierwszy weekend wakacji. U mnie już po sesji, czekam na wyniki ostatniego egzaminu, ale jestem pozytywnie nastawiona. Mimo tego olbrzymiego stresu, poszło chyba nieźle. Jutro zaczynam praktykę, więc kolejny stresik przede mną, ale chyba nie będzie tak strasznie :) Powoli kończę zapasy wosków, więc trzeba myśleć nad nowym zamówieniem :)


dostępny na goodies.pl

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o kwintesencji zapachu wanilii, słodkiej i aksamitnej, wyrazistej a jednak nie narzucającej się.

Zapach wanilii to coś za czym raczej nie przepadam. Dlaczego się skusiłam? Bo była to nowość, chciałam zobaczyć, jak pachnie i być może zmienić zdanie. I dobrze, że wzięłam! Zmysłowy, słodki i bardzo aromatyczny zapach wanilii przypadł mi do gustu. Nie jest mdły, ani męczący, delikatny, ale jednak an cieplejsze dni zbyt intensywny. Nie jest męczący, raczej kwiatowy niż typowo mdła wanilia. Myślę, że przekonał mnie do tego zapachu i może chętniej będę podchodziła do wanilii:)

5 komentarzy:

  1. nie przepadam za takim zapachem :<

    OdpowiedzUsuń
  2. ja akurat przepadam za wanilią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wanilia nie jest moim ulubionym zapachem, gdyż lubi mnie mdlić. Musi być dobrze stonowana, abym była w stanie ją zdzierżyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. To taka trochę inna wanilia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)