niedziela, 12 czerwca 2016

Zapachowa niedziela: Kringle Candle- Coconut Pineapple

Podstawowe pytanie-jak Wam minął weekend? Mam nadzieję, że wszyscy wypoczęci:) Ja się troszkę odstresowałam, ale dopadł mnie totalny leń, co akurat 3 dni przed pierwszym egzaminem nie jest wskazane. Mam olbrzymią ochotę dalej leniuchować i oglądać filmy. Dzisiaj kolejny, ale może uda mi się zmobilizować i jednak zerknąć na notatki :) W ostatnich dniach miałam towarzystwo pięknie pachnącego wosku o zapachu kokosa i ananasa.

 dostępny na goodies.pl

Wosk (Breakable Wax Potpourri) marki Kringle Candle o zapachu soczystych ananasów i słodkiego kremowego kokosa.
Kokos, mniam, pyszności. Samego owocu nigdy nie miałam okazji próbować, ale smak kokosowy, czy też wiórka kokosowe bardzo lubię i chyba to skłoniło mnie do zamówienia tego zapachu. Połączenie z ananasem jest bardzo mocno tropikalne, owocowe, słodkie i przyjemne. Zapach na długo pozostaje w pokoju i unosi się w kilku innych pomieszczeniach. Jest relaksujący, pobudzający i ma w sobie jakiś kwaśny element, który współgra z całością. Jest świetny nie tylko na lato.

9 komentarzy:

  1. Sam kokos - tak. Z ananasem..no nie wiem. Za tym owocem nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokos <3 ubóstwiam wszystko o tym zapachu. Obecnie stosuję maslo i peeling do ciała z Perfecty - właśnie połączenie aromatu kokosowego i ananasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokos i ananas musza być niezłym połączeniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kokosowe nuty także kupuję w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)