niedziela, 5 czerwca 2016

Zapachowa nidziela: Yankee Candle- Verbena

Czemu te weekendy tak szybko mijają? Dosłownie czas mi ucieka. Tyle do zrobienia i nie ma kiedy. Brr, grafik napięty do granic możliwości. Dzisiejszy dzień planuję jednak chociaż w minimalny sposób wykorzystać i odpocząć. Oczywiście nie może zabraknąć zapachu:) 

dostępny na goodies.pl

Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o odświeżającym zapachu kwiatów werbeny połączonej z cytrusami i kremową wanilią.

Wiecie z czym kojarzę słowo "werbena"? - "Pamiętnikami wampirów". Pierwsze skojarzenie. Myślałam, że to jakiś śmierdziuszek- taki cichy zabójca, w końcu w prawie każdym odcinku padało to słowo. Jak bardzo się pomyliłam. Zapach jest cudownie kwiatowo-owocowy, bardzo lekki, ciepły i w sam raz na okres majowo-czerwcowy. Z jednej strony ma coś z wiosny, a z drugiej ciepłe lato. Jest dość intensywny, ale nie męczący. Polubiłam go bardzo.

6 komentarzy:

  1. Miałam żele pod prysznic o tym zapachu i jakoś mi się nie podobał ale może dam szansę temu woskowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo skojarzenie :-) Najwidoczniej są różne rodzaje werbeny.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie odpowiadał zapach tego wosku, lubię werbenę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę ten zapach :) I trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)