sobota, 25 czerwca 2016

Stema- paluszki w mlecznej czekoladzie i miodowo-orzechowe

Po raz kolejny postanawiam walczyć z nałogiem, jakim są przekąski i mam nadzieję, że chociaż uda mi się zminimalizować ilości, które pochłaniałam w ostatnim czasie. No dobra, tak naprawdę myślę, że zwyczajnie w ciągu dnia nie będzie czasu na jedzenie ;) Dzisiaj tak na dobry początek wrócę jeszcze do przysmaków, które podbiły moje serce, a właściwie podniebienie- paluszki w czekoladzie i miodowo-orzechowe.

 Oba rodzaje zapakowane w kartoniki, które na myśl przywodzą Bioprodukty. Całość zapakowana dodatkowo w woreczki foliowe. Przez okienka w opakowaniu można zobaczyć, jak smakowicie wyglądają.

Zarówno miodowe, jak i czekoladowe są grubsze od standardowych. Czekoladowe są bardzo naturalne, oblane mleczną czekoladą, która daje słodki smak. Są kruche i przepysznie smakują!
 Paluszki orzechowo miodowe mają dokładnie taki smak, jak nazwa. Paluszek ma smak orzechowy, ale jego zewnętrzna strona jest słodka, dodatkowo są obsypane sezamem.
Mmm uwielbiam! Taki smakołyki są dużo lepsze on zwykłych słonych przekąsek, chociaż i takimi nie pogardzęJ

 Bardzo chętnie wypróbowałabym pozostałe rodzaje tych pyszności. :)
No, a teraz trzymam za siebie kciuki, żebym się nie dała. Sesja sprowadziła mnie na złą drogę i trzeba wrócić do normalnościJ

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)