piątek, 24 czerwca 2016

Mydełkowelove- naturalne mydełko

 Mydełka, które mają piękny kształt, a do tego ślicznie pachną są u mnie zawsze mile widziane. Zdecydowanie wolę te w kostkach niż w płynie, chociaż są mniej higieniczne, jednak w domu czemu nie? Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mydełko od mydełkowelove.

Mydełkowelove
mydło z woskiem pszczelim i olejem lnianym 
 cena:10zł


 Bardzo ciekawa forma mydełka, owinięte papierową etykietką, do której został dołączony wykaz składników razem z zastosowaniem. Bardzo krótko i na temat.
Mydełko jest kolorowe i miękkie, wręcz giętkie i topi się pod wpływem dotyku. Z jednej strony to dobrze, ale z drugiej przysparza sporo kłopotów, bo zamiast myć nim ręce jedynie wciera się go, a kawałki muszą, które odpadną nie zostają zużyte. Niestety nie bardzo nadaje się do codziennego użytku, nie wytwarza piany i mam wrażenie, że słabo oczyszcza. Z pewnością nie wysusza skóry, bo po zmyciu jest ona nawilżona, posiada powłoczkę ochronną, którą ciężko usunąć. 
Zapach ma przyjemny, wygląd też niczego sobie, ale tak jak wspomniałam, samo mycie i oczyszczanie skóry się nie sprawdza. Mydełka zaczęłam używać kilka tygodni temu i nadal jest go bardzo dużo. Chyba tylko dlatego, że wolimy sięgnąć po zwykłe niż bawić się z tym.

7 komentarzy:

  1. nie przepadam za mydełkami w kostce :< ale to tak wygląda że byłabym w stanie je ugryźc haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubię takie, zwłaszcza jak pięknie wyglądają. Tylko dobrze by było, gdyby się jeszcze sprawdzały:)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie naturalne mydełka w kostce, te zwykłe mnie uczulają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takim mydełkiem z przyjemnością bym się umyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydła w kostce stosuję jedynie do mycia rąk. To prezentuje się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)