środa, 1 czerwca 2016

Lula- chusteczki odświeżające Sensitive

Lato zbliża się wielkimi krokami, a razem z nim upały, wyjazdy i chęć odświeżenia. Niezbędnikiem w mojej torbie są zawsze chusteczki odświeżające.

 Wyjątkowo delikatne chusteczki odświeżające skutecznie oczyszczają skórę nie powodując jej wysuszenia.

cena-1.24zł /15szt 


 Małe opakowanie chusteczek zmieści się każdej torbie, a nawet torebce. Sama sięgam po chusteczki nie tylko latem, ale w ciągu całego roku. W czasie wyjazdów nie zawsze mam dostęp do wody i środka myjącego. Chusteczki odświeżające oczyszczają skórę, odświeżają ją i nie powodują podrażnień. Są przeznaczone także dla skóry wrażliwej i alergicznej. Wykonane są z miękkiego materiału nasączonego niewielką ilością płynu. Wilgoć znika w kilka chwil po odłożeniu chusteczki i co dla mnie bardzo ważne nie pozostawia uczucia lepkości. Nie ma nic gorszego niż chusteczki, którą dodatkowo trzeba będzie zmyć wodą.
Jestem przekonana, że taki gadżet znajduje się w większości damskich torebek i kilku męskich. 
Często używacie takich chusteczek?

4 komentarze:

  1. Zawsze mam pod ręką mokre chusteczki, szczególnie się przydają na wyjazdach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie chusteczki. :-) Zawsze się przydadzą.. nie tylko do dłoni. Czasem wykorzystuje je do sprzątania w domu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś częściej korzystałam z podobnych chusteczek. Obecnie kupuję je jedynie na wyjazdy. Zazwyczaj sięgam po te dostępne w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  4. tych chusteczek jeszcze akurat nie miałam, najczęściej sięgam po takie dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)