sobota, 4 czerwca 2016

Lula- chusteczki do higieny intymnej i papier toaletowy nawilżany

  Pozostając w temacie higieny i pielęgnacji skóry warto wspomnieć, że dostępne są także chusteczki do higieny intymnej i nawilżany papier toaletowy. Mimo, że z nich korzystamy rzadziej, warto je mieć pod ręką.


Miękki i delikatny nawilżany papier toaletowy
cena: 2.99zł /60szt


Paczka nawilżanego papieru jest u mnie nowością. Do tej pory nie spotkałam się z taką wersją i nie odczuwałam potrzeby zakupienia go. Papier nawilżany jest ulepszoną wersją zwykłych papierów toaletowych, zawiera ekstrakt z rumianku i jest biodegradowalny, więc śmiało można wrzucić go do toalety bez obaw o zatkanie. Jedna sztuka jest długości dwóch zwykłych listków. Papier jest bardzo delikatnie nawilżony i wytłaczany w kwiatowy wzór. W kontakcie ze skórą jest mięciutki, nie podrażnia i nie powoduje pieczenia. Ze względu na swoje higieniczne właściwości ma oczyszczać i nawilżać skórę i myślę, że spełnia swoje zadanie. Do codziennego użytku pewnie bym go nie kupowała, bo jest to spory wydatek patrząc na zapotrzebowanie w ciągu dnia, tygodnia, czy miesiąca, ale jak najbardziej jako wyjazdowy element. Tutaj nasuwa mi się myśl- kolonie, wycieczki, wyprawy w góry. Zwykle zabieramy ze sobą zapas chusteczek albo rolkę papieru toaletowego. Ten zdecydowanie lepiej wygląda niż tradycyjna rolka.


- Miękkie i delikatne chusteczki do oczyszczania i pielęgnacji miejsc intymnych.
- Zawierają ekstrakt z rumianku, który działa kojąco i pomaga łagodzić podrażnienia.
- Wygodne w użyciu podczas podróży, w pracy lub do codziennej pielęgnacji w domu.
- Nie zawierają alkoholu, glikoli i parabenów

cena: 2.39zł/20szt

 Zamknięte w szczelnym opakowaniu chusteczki zawierają ekstrakt z kwiatu rumianku, który ma właściwości kojące i łagodzące podrażnienia. Chusteczki nie zawierają alkoholu i mają fizjologiczne pH. Są miękkie, delikatne i nasączone odpowiednią ilością płynu o świeżym zapachu. W kontakcie z delikatnymi miejscami nie są w żadnym wypadku drażniące i nieprzyjemne. Dają efekt odświeżenia, czystości i pełnego komfortu okolic intymnych.
Takie chusteczki śmiało można zabrać w podróż, czy chociażby podczas wizyty u ginekologa. Niestety nie w każdym miejscu mamy dostęp do bidetu i łazienki bezpośrednio z gabinetu, a według mnie komfort zarówno psychiczny, jak i fizyczny podczas badania jest bardzo ważny.
Czy w Waszych domach znajdują się takie produkty? Często po nie sięgacie?

4 komentarze:

  1. Chusteczki do higieny intymnej lubię mieć torebce ;) Ostatnio zakupiłam z Facelle i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusteczki do higieny intymnej kupuję jedynie na dłuższy wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze przy sobie mam paczkę chusteczek do higieny intymnej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze mam jakieś tego typu chusteczki w torebce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)