piątek, 17 czerwca 2016

Kosmed- serum ochronne do stóp i paznokci

Latem szczególnie ważna jest higiena i dbałość o stopy. Bieganie boso po plaży, korzystanie z basenów i pomieszczeń, w których znajdują się setki ludzi stwarza ryzyko powrotu do domu z „przyjacielem” w postaci grzybicy. Na szczęście można tego uniknąć. Klapki, ostrożność i dodatkowo preparaty przeciwgrzybicze. Być może nie dają 100% pewności, ale chyba warto o tym pamiętać.

Kosmed
Serum ochronne do stóp i paznokci
 cena/pojemność:
 

Serum zamknięte jest w szklanej buteleczce. Całość do złudzenia przypomina lakier do paznokci. W ten sam sposób działa- nakładany pędzelkiem na powierzchnię stóp i paznokci. O ile w przypadku płytki paznokciowej sprawa jest banalna, o tyle pędzlowanie stóp to już zabawa z maleńkim pędzelkiem. Zapach płynu jest ostry, mocno ziołowy, ale do wytrzymania, w końcu ma działać.


Czy rzeczywiście działa? Trudno mi stwierdzić. Nie mam(i obym nie miała) grzybicy, staram się eliminować wszelkie czynniki, które mogłyby sprzyjać jej rozwojowi. Myślę, że profilaktycznie warto sięgnąć po taki produkt, szczególnie w okresie letnim.

5 komentarzy:

  1. też nigdy nie miałam z tym problemu, ale wiadomo lepiej zapobiegać niż leczyć, więc na sezon letnio - basenowy będzie jak znalazł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dla mnie bo na pierwszym miejscu jest parafina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tego typu problemów, więc nawet nie wiedziałam że są takie preparaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej zapobiegać niż leczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)