środa, 22 czerwca 2016

hybrydy#18 Semilac 103+ efekt holo grapefruit gold

Dzisiejszy dzień witam bardzo pozytywnym akcentem, bo właśnie się dowiedziałam, że wczorajszy egzamin poszedł mi nieźle. Nadal mam ochotę spędzić cały dzień w łóżku i nie robić nic, ale ze względu na cudowną pogodę pewnie wyjdę złapać trochę słoneczka. Zanim jednak to zrobię chciałabym Wam pokazać pazurki, które robiłam kilka tygodni temu. Z braku inspiracji ok godz. 4.30 rano powstały takie piękności. 
  
W stylizacji zostały użyte kolor 103-Elegant Raspberry i efekt holo grapefruit gold. Cudownie malinowy kolor bardzo rzuca się w oczy i przyciąga uwagę. Wiele osób zwraca na niego uwagę. Usłyszałam nawet opinie, że jest zbyt wyzywający- oczywiście te słowa zostały wyrażone zupełnie inaczej;)
Zupełnie się tym nie przejmuję, bo jest po prostu piękny!

Efekt holo nałożyłam na mokro, dzięki czemu uzyskałam bardzo ładny efekt, który nie mieni się w świetle dziennym:)






11 komentarzy:

  1. nietypowy manicure - klasyka czyli czerwień połączona z brokatem. Całość oczywiście jak zawsze przepięknie i starannie wykonana. Stokroć lepiej ode mnie ;)) P.S. ja o 4:30 nie byłabym w stanie malować paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten kolorek to malinka, a nie czerwień:)

      Usuń
  2. Ja właśnie wczoraj kupiłam żel do twarzy z tej firmy!!Zobaczymy jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory. Róż faktycznie rzuca się w oczy, ale przecież latem o to właśnie chodzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)