wtorek, 14 czerwca 2016

hybrydy#16 Semilac 000, 040

Dzisiaj kolejna propozycja manicure z użyciem Semilaców. Tym razem pazurki przedłużane na Hardzie. Na wstępie zaznaczam, że nie są to paznokcie, z których mogłabym być dumna. Nad przedłużaniem muszę jeszcze długo posiedzieć i ćwiczyć, bo idzie mi kiepsko(co widać). Przez moje niedoświadczenie nie wyszło tak, jak powinno, ale chciałam pokazać, jak wygląda połączenie dwóch kolorków. 
 Są to Lazure Dream- 000 i Canary Green-040. Oba kolorki są bardzo ładne, wakacyjne i na pewno będą podbijać opaleniznę, dlatego latem nie raz ich użyję. 040 jest pięknym mocno żółtym, wpadającym w limonkę kolorem, szkoda tylko, że nawet przy 3 warstwach nie pokrywa paznokcia. Kolejnym razem użyję pod niego jakiegoś mlecznego kolorku.

Razem z Lazure Dream i Myszką Miki wyglądają bardzo ciekawie.


14 komentarzy:

  1. Świetne kolorki muszę się w nie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne połączenie, ja mam semilac banana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się ten kolorek bardzo podoba, chciałabym żeby dołączył do kolekcji:)

      Usuń
  3. bardzo podoba mi się ten niebieski kolor, dla mnie to idealny wakacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest źle, ale za każdym razem będzie coraz lepiej:)
    Bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się marzy ten 000 :( :D śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana jak go gdzieś kiedyś dostanę to będę o Tobie pamiętać :)

      Usuń
  6. Nad przedłużaniem rzeczywiście warto troszkę popracować, a pod 040 obowiązkowo biały podkład - wtedy wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, praca nad przedłużaniem będzie na pewno, a teraz już jestem mądrzejsza i daje biały kolorek :)

      Usuń
  7. Ten błękitny mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba są piękne :) I całkiem fajnie się razem komponują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)