wtorek, 7 czerwca 2016

hybrydy#15 Semilac 027, 089, cyrkonie

Dzisiejszy dzień jest dla mnie mega długi. Spałam 3h, pobudka ok 4.15. super, stres już daje się we znaki. Postanowiłam nie marnować czasu i ok 4.20 miałam rozłożony cały zestaw do manicure i zabrałam się za robienie paznokci:) Zanim jednak pokażę Wam, co dzisiaj zrobiłam, wrzucę zdjęcia paznokci, które zrobiłam sobie na komunię Nastuśki. 

 Nie miałam szczególnie pomysłu, co zrobić, chciałam, żeby było elegancko, a kusiły mnie neonowe kolory. W końcu jednak to święto i postanowiłam wykorzystać klasyczną czerwień- 027 Intense Red. Żeby nie było całkiem nudno dodałam kolor 089 Black Plum.

Zamiarem było wykonanie idealnego ombre pionowego i poziomego, ale oczywiście jak zwykle brakło czasu na rozcieranie, więc musiałam się zadowolić tym, co wyszło. Na palcu środkowym dołożyłam jeszcze cyrkonie.

Co myślicie? Oprócz tego, że wykonani nie jest najlepsze czułam się w nich bardzo dobrze, nosiłam ponad 2 tygodnie i pewnie miałabym je dłużej, gdyby nie to, że musiałam dać paznokciom tydzień wolnego, a poza tym długość już mi przeszkadzała na laboratoriach:(

||Przypominam o konkursie z Semilac na blogu <klik> i facebooku<klik>

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne Ci to wyszło. Cyrkonie przyklejasz jakimś klejem? Marzą mi się hybrydki z cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy na topie kleje:-) później dokładnie jeszcze okrążam topem i cały paznokieć pokrywan topem

      Usuń
  2. fajniutkie pazurki! :) Mi się niestety cyrkonie ni jak nie trzymają :/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają kolorki uwielbiam czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne ombre, bardzo lubię hybrydy semilac

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień zawsze pięknie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie wykonany mani :) ja szczerze mówiąc nie mam aż takiej wprawy jak sama sobie robię i pochłania mi to mega czasu ale ostatnio udało mi się lepiej niż zwykle. Twoje kolorki bardzo mi się podobają i z chęcią mogłabyś mi taki mani zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też nie wychodzi jeszcze dobrze, mimo, że tyle juz ćwiczę, ale dziękuję:*

      Usuń
  7. piękne paznokietki zrobiłaś :) aż sama mam ochotę na czerwień albo wino :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są, utrzymane w tonacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czerwień na pazurkach :-). Śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)