czwartek, 2 czerwca 2016

hybrydy#14 Semilac 001, 133

Dzisiaj na blogu debiut! Pokażę Wam moje paznokcie, ale tym razem wykonane nie przeze mnie, ale przez Asię(dziękuję kochana;*). Kiedy jechałam do niej zupełnie nie miałam wizji, co ja właściwie chcę na tych paznokciach. Owszem po głowie chodziło mi tylko ‘blur efekt’. Tyle wiedziałam.
 Kolorek 133-Tutti Frutti od razu wpadł mi w oko i już zdecydowałam- ten. Asia połączyła go z bielą- Strong White-001 na serdecznym i środkowym. Początkowo na paznokciach widać było barwy narodowe, ale już po chwili biel przykrył wzór, który bardzo mi się podoba.




Jeśli chodzi o Tutti Frutti jest to kolor, który zmienia odcień. Z jednej strony malinowa czerwień, a pod światło wpada w pomarańcz. Na moich paznokciach widać już spory odrost:)

14 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten wzorek! Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak pięknie wszystko się ze sobą łączy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny manicure! zainspirowałaś mnie :)) bardzo mi się podoba! świetnie połączyłaś kolory, lepiej bym tego nie zrobiła. No cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jaki swietny pomysł na mani ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze :D te paznokcie cały czas mi chodzą po głowie <3 najważniejsze, że byłaś zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)