sobota, 18 czerwca 2016

hybrydy#17 Semilac 135, 130, 131, efekt syrenki

 Powiedzcie mi, czy tylko ja ostatnio dostałam takiego lenia? Chodzę koło notatek, niby patrzę, niby się uczę, a nadal nic nie umiem. Zostały ostatnie egzaminy, a ja dosłownie nie mam już siły patrzeć na materiały. Przyznam szczerze, że nawet pisanie postów mi nie idzie, więc dzisiaj krótko- pokażę Wam kolejne pazurki:)
W roli głównej 130-Sleeping Beauty, 131- Lovely Mickey i 135- Frappe.

Przewodni motyw to słodki róż, do którego dołożyłam rozbieloną brzoskwinię i kawowy beż. Na Frappe i Sleeping Beauty nałożyłam syrenkę i prezentuje się ślicznie.
Delikatnie, prosto, czyli chyba tak, jak lubię najbardziej :)

Z jakimi kolorkami najczęściej łączycie Sleeping Beauty? Szukam nowych, ciekawych połączeń:)

11 komentarzy:

  1. mam podobnie niestety! całe szczęście już niedługo koniec tej mordęgi :P
    ładnie :D cudne kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory. Jestem fanka efektu syrenki ;)
    A kolor sleeping beauty wydaje mi sie na tyle uniwersalny, ze mozna go łączyć z każdym jaki sie wymarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zestawienie ale przypuszczam, że nie dla mnie - jakoś nie lubię różów :( bardzo dokładnie zrobiłaś pazurki - ja jakoś nie mam przekonania do Semilaca - rozlewa mi się po bokach za każdym razem i ma za szeroki pędzelek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do dokładności to mi jeszcze daleko, ale staram się:)

      Usuń
  4. ten słodki róż jest obłędny :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie korci połączenie tego koloru z bordo :) wypróbuję niebawem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, jestem ciekawa co wyjdzie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)