poniedziałek, 6 czerwca 2016

Efektima-mgiełka matująca

Z pewnością możecie wymienić co najmniej kilka produktów o działaniu matującym. A czy słyszeliście o mgiełce? Niby jak spray może matowić, a jednak się da.


cena/pojemność: 18zł/100ml

Zmatowienie i pielęgnacja skóry.
Innowacyjna i specjalistyczna mgiełka matująca do twarzy. Natychmiast i na długo matowi cerę oraz poprawia wygląd skóry wszędzie i w każdej sytuacji. Wpływa pomocniczo na redukcję porów oraz na pielęgnację skóry. 

Wystarczy kilkanaście sekund od aplikacji, aby cera wyglądała na bardziej matową i zadbaną.




Mgiełka od Efektimy zamknięta jest w białej buteleczce z atomizerem. Na opakowaniu wszelkie informacje o produkcie. Co ważne- przed użyciem należy wstrząsnąć. Wstrząsając miałam wrażenie, jakbym w środku robiła pianę- najpierw mieszanie, a potem cisza, jakby całe opakowanie było nią wypełnione. To znak, że coś się zadziało.
Mgiełkę rozpylam z pewnej odległości od twarzy. Najpierw czułam wilgotne kropelki na twarzy i myślałam- no jasne, jak taka woda może zmatowić cokolwiek. Kiedy już substancja wyschnie, czy też wpije ją skóra moim, oczom ukazuje się pięknie matowa cera. Byłam w szoku, jak taki zabieg może działać. 



Nadal jestem pod wrażeniem, że spryskanie twarzy daje efekt matu i to na kilka godzin. Na razie testowałam ją tylko w warunkach domowych, ale bardzo jestem ciekawa działania przy wyższych temperaturach, kiedy skóra dosłownie się świeci.

17 komentarzy:

  1. czytałam o niej sporo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, też byłabym pod wrażeniem :D
    a jej się używa tuż po zrobieniu makijażu, czy w ciągu dnia jako 'przypudrowanie noska'? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można używać i tak i tak :) chociaż ja używam głównie w ciągu dnia, bo jak użyję pudru to nie ma potrzeby jej dodatkowo matowić:)

      Usuń
  3. Świetna ta mgiełka, zaciekawiłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To moja ulubiona mgiełka idealna na upały :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna mgiełka. Chyba najwygodniejszy sposób na matowienie cery. A z pewnością najszybszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. /ja bardzo nie lubie matu na twarzy zdecydowanie wole rozświetlenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozświetlenie jest piękne, ale cera tłusta ma to do siebie, że się błyszczy i wygląda to bardzo niekorzystnie

      Usuń
  7. słabo matuje, ale ładnie odświeża

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ją na kilku blogach i bardzo mnie ciekawi, szczególnie że zbliża się sezon upałów :D Muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam o tej mgiełce już kilka opinii i wszystkie były pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też byłam zaskoczona efektem tej mgiełki, ale naprawdę bardzo dobrze się sprawdza i jest niezastąpiona, kiedy trzeba szybko poprawić swój 'look' ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)