poniedziałek, 20 czerwca 2016

Bezglutenowe słodkości od Chocokiss

Okres sesji to czas, kiedy sobie zupełnie odpuściłam. Słodycze są u mnie w tej chwili niemal na porządku dziennym. Naukę zagryzam ciastkiem, paluszkami albo czekoladą, które pochłaniam w przerwach na film i relaks. Oczywiście później muszę sobie ponarzekać, jaka to ja jestem okropna itd., a ćwicząc przeklinam sama siebie, że za karę muszę dać z siebie dużo więcej J No, ale w końcu sesja nie trwa wiecznie, więc mam nadzieję, że niedługo się opamiętam J 
Co w tym czasie zdążyłam już wypróbować? Czekolady.  Oczywiście na pierwszym miejscu gorzkie- podstawa. A do tego przepysznie mleczne czekolady Chocokiss.

Sami zobaczcie w jakich pięknych opakowaniach, aż żal było otwierać J „Każdy ma swoją cenę. Moją jest czekolada”. Nie do końca, bo generalnie ciężko mnie przekupić czekoladą, ale zawsze warto próbować. „Zrównoważona dieta z czekoladą w obu dłoniach”- coś w tym jest, zwłaszcza teraz. Obie czekolady zapakowane z złotka i podzielone na malutkie kostki, ale nie oszukujmy się- na jednej nie kończyłam J Czy wyróżniają się czymś szczególnym? Może czekoladoholicy dostrzegą tu jakieś inne smaki, dla mnie to po prostu pyszne mleczne czekolady. No może z tą różnicą, że są bezglutenowe.



Każda z czekolad zawiera w 100g- 579kcal.


Czekoladę podjadacie od święta, czy raczej codziennie po odrobinie słodkości?;)

8 komentarzy:

  1. Jem może ze 2-3 kostki tygodniowo, jak mnie najdzie ochota. Kiedyś potrafiłam zjeść na raz dwie tabliczki mlecznej czekolady z wiórkami kokosowymi. Teraz króluje jedynie gorzka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak potrafiłam :) pewnie teraz po jednej by mnie zatkało, ale walczę z cukrem! ostatnio już nawet mnie tk bardzo nie ciągnie, może przed okresem :)

      Usuń
  2. Widziałam je w Biedronce ja obecnie odstawiłam słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czekoladę, ale teraz rzadko ją kupuję. Raczej tak od święta, kiedy dostanę w święta czy na urodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też staram się nie kupować, wiadomo-jak nie ma to nie zjem :)

      Usuń
  4. wow, fantastyczne opakowania, uwielbiam czekoladę

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tak bardziej od święta, ale teraz to mi narobiłaś smaka :)
    Piękne opakowania takie... proste :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)