niedziela, 8 maja 2016

Zapachowa niedziela: YC Leamongrass&Ginger

Jak spędzacie niedzielę? Mam nadzieję, że korzystacie z tego dnia. Ja nadrabiam zaległości w blogowaniu, ale mam w planie poleniuchować i posiedzieć z książką na zewnątrz, o ile pogoda na to pozwoli. W ostatnich dniach często paliłam jeden z wosków YC.
dostępny na goodies.pl

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu trawy cytrynowej i imbiru.
Skusiłam się na niego ze względu na cytrynę, bo jak już wiecie owocowe zapachy lubię najbardziej. Ten wosk daje dość mocny zapach, który niestety utrzymuje się krótko. Jest kwaskowaty, nieprzewidywalny, a z drugiej strony łagodny i prosty. Wybrałam go w jednym ze słonecznych dni i był to dobry wybór, bo orzeźwiający zapach dodaje energii.

5 komentarzy:

  1. o też bym chciała taki orzeźwiający zapach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musi być bardzo ciekawy. Ładny ma kolor. Kojarzy mi się z orzeźwieniem :] Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwne połączenie zapachowe ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym go odpaliła w te ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)