niedziela, 29 maja 2016

Zapachowa niedziela- YC Frankincense

Po raz kolejny byłam bliska nienapisania posta. Mam bardzo napięty grafik i nie wyrabiam z niczym. Do tego właśnie dostałam powiadomienie o wykorzystaniu 80% limitu, więc pewnie jutro zostanę odcięta od internetu. Super. 

dostępny na goodies.pl

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: słodka żywica przełamana pikantnością pieprzu wraz z balsamiczną nutą drewna.

Ten wosk zapaliłam z czystej ciekawości, jak będzie pachniał w dość ciepły dzień. Mimo, że aromat jest słodki, nie męczy, nie jest przykry. Ma w sobie oprócz słodyczy gorzko-kwaśną nutkę, która równoważy całość. Może dlatego własnie jest taki interesujący. Niekoniecznie jest to zapach, który będzie odpowiedni na upały, ale w chłodniejszy letni wieczór, czemu nie?

5 komentarzy:

  1. ooo nie spotkałam się jeszcze z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go zostawiłam na jesień/zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Intryguje mnie ten zapach, ale mam wrażenie, że bym się z nim nie polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie tego zapachu :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)