niedziela, 22 maja 2016

Zapachowa niedziela: Kringle Candle Frosted Cranberry

Hej, jak Wam mija weekend? U mnie calutki mega słoneczny, a dzisiaj nawet gorący. Pospacerowaliśmy troszkę, poodpoczywaliśmy i jest cudnie. Ja właśnie zabieram się za serial, a później może ogarnę prezentację. Zostawiam Was z zapachem, który paliłam wczoraj i dzisiaj.

 dostępny na goodies.pl
Kringle Candle o zapachu chrupiącej, słodkiej żurawiny w wyjątkowo odświeżającym połączeniu.
Kolejny wosk Kringle, który bardzo polubiłam. Zauważyłam,że są intensywniejsze i dłużej pachną, więc dla mnie rewelacja. Zapach słodkiej żurawiny to coś, co uwielbiam. Mniam, żurawina jest wspaniała, bardzo lubię jej zapach i smak. Ten aromat jest wyjątkowo słodziutki i owocowy. Dla owocomaniaków będzie idealny.

9 komentarzy:

  1. Ja natomiast uwielbiam żurawinową herbatkę i nie tylko w okresie zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przepadam za zapachem żurawiny, więc nie wiem czy ta wersja by mi odpowiadała.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uwielbiam Kringle za intensywność i ciekawe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się wydaje, że to mój zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ja tak lubię owocowe zapachy :) Zapowiada się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)