niedziela, 1 maja 2016

Zapachowa niedziela- Kringle Candle- strawberry lemonade

Przyzwyczaiłam się już do tego, że prawie wszystkie niedzielne wpisy przeznaczam na woski Yanke Candle, ale dlaczego nie pisać o innych? Ostatanio robiąc zamówienie na goodies.pl postanowiłam, że oprócz tradycyjnie już wosków YC, dorzucę jeszcze Kringle. Wypada, więc zmienić tematykę niedzielną na ‘Zapachowa niedziela’.

Woski Kringle są zapakowane w plastikowe opakowania w wieczkiem, każde podzielone na 5 części, które łatwo się odłamuje. Miałam obawy, że zaraz wszędzie będzie wosk, ale są giętkie i w przeciwieństwie do YC nie kruszą się. Jedna porcja jest tak spora, że w wielu przypadkach wystarczy ją podzielić jeszcze na pół, więc mamy nie 5, a 10 kawałków. Ich zaletą jest też intensywny zapach, który utrzymuje się bardzo długo i roztacza w kilku pomieszczeniach. Wosk, o którym dzisiaj piszę paliłam ponad tydzień codziennie i nadal rozpalając go wyczuwam zapach idealnie.

 cena-12zł

Jest to zapach, który pokochałam od razu- najpierw skojarzyłam z lemoniadą Ice Tea, orzeźwiająca herbata z cytryną, kostki lodu- mmmm. Po jakimś czasie pomyślałam, że to landrynki. Do tej pory nie mogę jednoznacznie stwierdzić, które określenie bardziej pasuje, ale na pewno będzie to mój faworyt na ciepłe dni. I ja tu grama truskawki nie czuję!!!
 Znacie Kringle, czy wolicie Yankee?

13 komentarzy:

  1. miałam ten zapach ale w formie świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio kupuję tylko Kringle Candle- szczególnie te małe świeczki a nie woski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba tez się na nie przerzucę, bo są łatwiejsze w użyciu:)

      Usuń
  3. Ja kupuję świeczki zapachowe, wosków jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mam w planach wypróbowanie Kringle, bo tylko używałam Yankee. Podoba mi się forma takich kawałków do ułamania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypuszczam, że bardziej popularne są Yankee Candle ale niestety nie miałam jeszcze okazji do testowania obu firm. Mam jednak nadzieję, że znajdę swój zapach i przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest taki wybór, że jestem przekonana, że znajdziesz swój:)

      Usuń
  6. Coraz cześciej słyszy się o woskach Kringle Candle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie czuć zapachu truskawek, bo ja akurat ten zapach bardzo uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiem je, mam kilkanaście sztuk i są rewelacyjne. Plusem ich jest to ze sa w pojemniczku no i najwazniejsze nie krusza sie 😆

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przetestowałam tylko kilka wosków YC, Kringle nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)