poniedziałek, 9 maja 2016

Pomysły na prezent- Dzień Matki

Dzień Matki to jeden z tych dni, o których większość z nas pamięta. Kwiaty, czekoladki, kartki, życzenia to typowe 'upominki'. Ale zastanówmy się, co roku to samo? Okey, sprawa jest prosta, kiedy mieszkamy gdzieś dalej- telefon, czy wysłanie pocztówki(tak taka forma nadal istnieje i sama z niej korzystam) i po sprawie. No może nie do końca, bo czasami warto wysłać kwiaty, czy przesłać personalizowane czekoladki- żyjemy w dobie internetu, nawet z drugiego końca świata można to zrobić!

No dobrze, a co tymi, którzy na co dzień widzą swoje mamy? Ile można kupować jedno i to samo. Ja polecam słuchać, co mama mówi. Czasami żartem, przypadkiem, mimochodem wspomni o czymś, co jej się podoba. Według mnie prezenty praktyczne są najlepsze! Nie musi to być mega prezent, może jakiś drobiazg? Kilka propozycji znajdziecie w sklepie Goodies

1. kubek termiczny


Praktyczny prezent dla zabieganych mam a do tego w ciekawej formie.



2. kominek


Tu mamy spory wybór, bo są zwykłe- małe, duże, ale też elektryczne. Mi osobiście ostatnio bardzo podobają się czarne.

3. Woski/ świeczki zapachowe


Jeśli Wasze mamy tak, jak i moja uwielbiają zapachy to na pewno będą zadowolone. Proponuję Kringle, bo nie trzeba się martwić o rozsypany wosk, specjalny woreczek na pozostałość, a do tego elegancko wyglądają.

4. kosmetyki Dr Organic


Z pewnością stacjonarnie są trudno dostępne, ale jeśli Wasze mamy lubią naturalne kosmetyki to warto skusić się na jedną z serii, a tych do wyboru jest kilka.

5. Zestaw samplerów


To najlepsze rozwiązanie dla tych, którym ciężko wybrać jeden zapach, czemu nie kilka? Samplery można postawić jako ozdobę, palić samodzielnie lub przerobić na wosk.

Zawsze możecie kupić też kosmetyki kolorowe, banalny pomysł, ale chyba przydatne, zwłaszcza jeśli wiecie, jakie odcienie i kolory wybrać, a Wasze mamy lubią makijaż:)

Te i wiele innych propozycji znajdziecie na Goodies.pl


9 komentarzy:

  1. Moja mama lubi dostawać ode mnie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden ze standardowych prezentów, ale jak się sprawdza, czemu nie?:)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie mam pomysłu na prezent dla mamy :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły, kominek to bym sama przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świece są zawsze dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe propozycje :)
    Kominki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pomysły, moja mama dostanie kosmetyki i świecę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)