sobota, 21 maja 2016

Paletka korektorów- Kobo

Jeszcze kilka miesięcy temu uznawałam jedynie korektory w płynie. Wyjątkiem był kamuflaż Catrice, który większość z Was zna. Paletki takie, jak ta, o której dzisiaj mowa to nie moja bajka. Miałam już jedną i prawie całą wyrzuciłam, bo nie polubiłam jej. Czy tym razem będzie podobnie?

Kobo Professional Magic Corrector Mix 
Paleta korektorów
cena/pojemność: ok. 20zł / 12g
 
 Magiczny zestaw korektorów niezbędny do przywrócenia naturalnego kolorytu skóry. Niezastąpiony w makijażu scenicznym i fotograficznym. Rozświetla, pokrywa niedoskonałości skóry. W czterech najważniejszych kolorach - do mieszania lub stosowania pojedynczo.

Paletka jest spora- jak na korektory do użytku jednej osoby powiedziałabym, że olbrzymia. W plastikowym opakowaniu mamy 4 kolory, z czego każdy potrzebny do innych celów.
Ja najczęściej wybieram zielony i biały- widać na zdjęciach niżej, że pojawiają się wgłębienia. Różowego użyłam raz-może dwa, a fioletowego wcale. Najczęściej białym przykrywam cienie pod oczami- ale ostrożnie, bo wolałabym nie wyglądać, jak Edyta Górniak(chyba każdy wie, o który moment w jej życiu chodzi-jeśli nie polecam wygooglować tą panią z dopiskiem ‘korektor’). Zielony służy mi do maskowania przebarwień i zmian trądzikowych.


Korektory nabieram pędzelkiem i nakładam na określone miejsca, a później wtapiam palcem- pod wpływem dotyku stają się bardzo plastyczne i ładnie łączą ze skórą. Cieszy mnie fakt, że kryją, ale nie zostawiają chamsko zielonej, czy białej skóry.

Po oczami muszę uważać, bo grubsza warstwa wchodzi w załamania i podkreśla zmarszczki. Z zielonym nie mam tego problemu. Całość przykrywam podkładem  i pudrem- i gotowe! 
Powiem Wam, że jestem zadowolona i przekonałam się do tej paletki- odstawiłam nawet korektor w płynie. Chociaż przy bardziej czerwonych i widocznych zmianach niestety nie ukryję ich do końca, więc jednak na podkład od czasu do czasu muszę dać jeszcze beżowy korektor.

Ogólnie polecam. Myślę, że cena jest śmiesznie niska w stosunku do wydajności, a przy mniej problematycznej skórze sprawdzi się na pewno :)

17 komentarzy:

  1. Jak za taką cenę to rewelka i aż szkoda, żeby nie wypróbować. Ja również używam korektora w płynie - w pisaku ale rzadko. W okresie letnim nie mam takich problemów z cerą jak w zimie, więc teraz trochę spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez już się cieszę, bo korektor odstawiłam podkład okazjonalnie, nielugo zostanie sam kremik:)

      Usuń
  2. Miałam tą paletkę ale ją oddałam bo stwierdziłąm, że mi nie będzie potrzebna :D ale jak Tobie służy to super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kiedyś spróbować kolorowe korektory, może więc skuszę się na tę paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaję się na taki korektor od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie nie kuszą mnie takie palety korektorów. Aczkolwiek produkt sam w sobie wydaje się być ciekawy. Dobrze, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam tych korektorów. Fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam kolorowych korektorów, ale w końcu trzeba będzie coś takiego wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy kolorowych korektorów, ale może najwyższy czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie ciekawi ta paletka od jakiegoś czasu i mam w planach jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam podobną od Wibo i również bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze warto mieć taki zestaw przy sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw, ciągle się nad takim zastanawiam, ale tak sobie myślę, że różowy czy fioletowy by się raczej u mnie marnował, za to zielony używam nałogowo na moje zaczerwienienia na twarzy, więc lepiej się sprawdza po prostu zielona baza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tych kolorów nie używam, ale sam zielony też można dostać, chociaż chyba nie z Kobo

      Usuń
  13. Mam ją ale nie używałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam sie nad zakupem tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)