czwartek, 26 maja 2016

No 36- Balsam do stóp i paznokci, kwasy AHA

 Już kilka razy wspominałam, że No36 to mój ulubieniec w kwestii pielęgnacji stóp. Czy jest jakiś produkt tej marki, który mnie zawiódł? Jak dotąd nie i mam nadzieję, że nic się nie zmieni.

Krem, który już kończę to produkt z zawartością kwasów AHA. Bałam się, że ich użycie może powodować złuszczanie, choćby minimalne i myślałam, że stópki się zbuntują. 

No 36
 Balsam do stóp i paznokci
cena/pojemność: 6zł/100ml



Ale od początku- miękka tubka w grafice typowej dla No36. To, czego mi tu brakuje to zamknięcie na klik- przy kremach byłoby to wskazane, bo zakręcanie nie jest najwygodniejsze. Przechodząc do konsystencji zauważam, że jest ona bardzo milutka i w dotyku daje uczucie satynowej powłoczki. Smarując stopy kremem pozostawiałam na nich ochronny i nawilżający film.
Do tego zapach był interesujący, bo wyczuwałam w nim cytrusy. Przeważnie używałam go na noc, nakładając sporą warstwę pod skarpety bawełniane. Uczucie nawilżenia i miękkości stóp to efekt, jaki zapewniał. Nie oszczędzałam go specjalnie, ale i tak zauważyłam, że wystarczył na długo.

Bardzo lubię pielęgnację stóp z No36 i cieszę się, że coraz częściej widuję te produkty w drogeriach, bo są to te kosmetyki, które z pewnością mogę polecić każdemu.

5 komentarzy:

  1. Ja również bardziej lubię zamknięcie na klik...
    Całkiem dobry produkt.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję przeczytać bardzo dużo dobrych recenzji o tych produktach. Na pewno wypróbuję. Najwyższy czas zadbać o stópki na lato ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś jakiś produkt tej firmy - chyba peeling. Widocznie nie był rewelacyjny, skoro zdążyłam o nim zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem beznadziejnie systematyczna w kremach do stóp ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Marki jeszcze nie znam, ale mam zamiar bardziej się przyłożyć do pielegnacji stóp przed wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)