wtorek, 31 maja 2016

L’biotica Maska dotleniająca + CO2 w płacie

Jakiś czas temu miałam okazję po raz kolejny ‘ubrać’ maskę w płacie. Tym razem była to maska od L’Biotica o działaniu dotleniającym

 ok 10zł


W kolorowym kartoniku znajduje się foliowy woreczek, a w nim maska nasączona płynem. Forma maski niczym się nie wyróżnia- jest miękka, delikatna, a płynu bardzo dużo. Na szczęście nie spływał mi po twarzy, ale cały czas czułam wilgoć.
Po kilku nastu minutach twarz oprócz pochłaniania substancji zaczęła się też napinać, co było wyraźnie czuć po maską. Zdjęłam ją, a pozostałą część pozostawiłam do wchłonięcia.

Używając jej miałam nadzieję na poprawę kolorytu i nawilżenie. I nie zawiodłam się. Bezpośrednio po jej zdjęciu skóra była napięta, wygładzona, nawilżona i zarumieniona. Już jedna aplikacja sprawiła, że stała się promienniejsza i ładniejsza. 
Jedyną rzeczą, jaką mogłabym jej zarzucić jest to, że płat był niestety niedopasowany do mojej twarzy i zsuwał się, ale wiadomo-każdemu nie dogodzi.

14 komentarzy:

  1. Szczerze powiem, że jeszcze nie miałam maseczki w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ostatnia maska w takiej wersji baaaardzo wysuszyła :( ale ogólnie fajna sprawa z taką opcją w płacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne, bo na ogół mają działać nawilżająco:)

      Usuń
  3. L'biotica to jedna z moich ulubionych firm z kosmetykami. Kocham i maski BioVax i olejki do włosów.. Muszę wypróbować maski. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie do jej wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej maseczki, ale muszę rozejrzeć się za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam problem z dopasowaniem płata do twarzy... zawsze takie maseczki sa mi za wielkie i musze sie bawic w zaginanie brzegow bo polowe maseczki mam na wlosach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja też tak mam, jeszcze jak mam myć włosy to bajka, gorzej, jak mam świeżo umyte a tu mi się maska do nich lepi

      Usuń
  7. Z chęcią wypróbuję. Lubię maski w płatach, ale dla mnie też to jest uciążenie gdy płat zsuwa się z twarzy :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam i uwioelbiam :D do mnie też była niedopasowana, ale mimo wsyztsko cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ją chyba w Biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była swego czasu, teraz można ją wygrzebać gdzieś w koszach z 'pozostałościami'

      Usuń
  10. Nigdy nie miałam maseczek w płachcie :P Mało doswiadczona jestem :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)