środa, 25 maja 2016

hybrydy#13 Semilac 135

Ostatnio pokazałam Wam trochę szaleństwa na paznokciach, więc dzisiaj powrócę do klasyki.

Kolor 135 Frappe gościł już kilkakrotnie na paznokciach i pewnie jeszcze nie raz się pojawi. Należy do tych kolorków, które wpasowują się w gusta osób skromnych, ceniących delikatny i subtelny manicure. O taki właśnie poprosiła siostra przed maturą.


Miało być ładnie, prosto, bez szaleństw. I chyba zamierzony efekt osiągnęłyśmy.  Do tego nudziaka dołączyłam złote naklejki w formie kwiatuszków i wyszło całkiem nieźle. Prosto, ale same kwiatuszki dodały uroku całości.

8 komentarzy:

  1. Piękne ! Mam podobny kolorek ale z PB ;)
    Zapraszam na post : http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/05/jak-u-mnie-sprawdziy-sie-produkty.html
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor taki naturalny i świetna długość paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyszedł ten mani mani! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie i subtelne - piękne :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie delikatne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)