sobota, 7 maja 2016

hybrydy#12 Semilac 121, 125

Dzisiaj już o 5 obudziło mnie cudowne słoneczko. Pogoda za oknem aż prosi, żeby wybrać się na rower, więc taki mam plan. Chociaż w planach jeszcze wiele rzeczy do zrobienia, mam nadzieję, że uda mi się nad wszystkim zapanować. Chciałabym Wam zaproponować kolejny manicure hybrydowy. 
 Jest to cudowne połączenie dwóch żywych kolorów, odważne, ale też dziewczęce. Myślę, że wiosna i lato to czas, kiedy możemy troszkę zaszaleć z paznokciami. Tym razem na paznokciach kolorki 121 Ruby Charm i 125 Siren
Na palcach serdecznym i środkowym morski kolor, a na nim wzorki. Pozostałe palce w różu.




 Oba kolory są bardzo intensywne i dobrze kryjące, a z nałożeniem nie ma najmniejszego problemu.
Co myślicie o nich?

17 komentarzy:

  1. U mnie na paznokciach również teraz gości kolorek 121 - uwielbiam go ;) połączenie z błękitem wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, ładne masz paznokcie mi niestety się połamały i mam teraz wszystkie krótkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, chciałabym, żeby to były moje ;)

      Usuń
  3. Ruby charm już mnie kusi od dłuższego czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie długie i piękne! kocham różowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery Semilac się u mnie nie sprawdziły, ale kolory mają piękne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyżbyś należała do osób uczulonych?

      Usuń
  6. śliczne :)
    jak ja bym chciała mieć takie długie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten morski jest cudowny! i piekny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba podkradnę Twój pomysł i polecę zrb podobne hybrydy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo, po to je tutaj wrzucam ;)

      Usuń
  9. przepiękne :) uwielbiam Ruby Charm :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)