czwartek, 5 maja 2016

hybrydy#11 Semilac 131, efekt holo

Dzisiaj kolejny post, w którym chciałam Wam zaproponować manicure hybrydowy. Jak zwykle sięgnęłam po lakiery Semilac, tym razem jest to Lovey Mickey-131 z dodatkiem efektu holo.

Na dwóch paznokciach wykorzystałam efekt holo nie jest to oryginalna wersja, ale holo silver. Na trzech pozostałych postanowiłam użyć różu, chociaż nie jestem jego fanka. Lovely Mickey to śliczny, prawie neonowy róż. wygląda nieco inaczej niż na zdjęciach- najbliższe rzeczywistości jest zdjęcie robione z lampą(ostatnie), chociaż i tak nie widać na nim prawdziwego uroku tego koloru.

Na placu serdecznym użyłam naklejki wodnej, żeby całość nie wyglądała zbyt prosto.


I jak się podoba taka wersja?:)

21 komentarzy:

  1. Ślicznie, ja lubię różowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że bez kwiatka na serdecznym, byłoby bardziej eligancko;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może, chciałam spróbować czegoś nowego;)

      Usuń
  3. efekt jest cudowny, z indigo mam zwykły syrenkowy pyłek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt holo wygląda świetnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam hybryd, Twoje są piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się podoba! Ślicznie jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne! ten holo jest cuuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt syrenki na pazurkach bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Holo efekt wygląda wspaniale, muszę go sobie zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ten efekt.
    W najbliższym czasie mam zamiar go sobie zamówic :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnym chyba bardziej mi się podoba taki efekt niż syrenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko holo nie będzie pasował każdemu, a syrenka jest jednak delikatniejsza:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)