sobota, 28 maja 2016

Essence- Like a Walk in Summer Rain

Przyznać się, która z Was też musi mieć pod ręką jakiś zapach? Ja staram się mieć zawsze w torebce jakąś próbkę lub perfumetkę- czasami fajnie dodać sobie troszkę świeżości. Perfumki w małych opakowaniach to nie tylko możliwość przetestowania nowego zapachu, ale na tyle poręczne, że pasują do niedużej kieszonki.
 
Essence Like a Walk in Summer Rain 

 cena/pojemność: 15zł/10ml lub 30zł/50ml 

Zapach kojarzący się ze spacerem w czasie letniego deszczu.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: cytryna, pomarańcza, fiołek alpejski, aldehyd, arbuz
nuta serca: nuta morska, zroszone konwalie, frezja, ozon
nuta bazy: mech, cedr, piżmo



W bardzo wiosennym kartoniku mamy już mniej elegancko zapakowaną perfumkę. W sumie to gdyby nie ten kwiatuszek pewnie bym wcale nie była ciekawa zapachu. Samo opakowanie na tyle male, że bez problemu mieści się w torebce, a nawet kieszeni.

Nuty zapachowe są różne, ale jeśli istnieją w nich owoce to przeważnie wpadają w mój gust. Tym razem dość mocno wybija się frezja i chyba przez to zapach nie do końca jest moim ulubionym. Używam go, bo jest świeży, dość intensywny, ale raczej nie kupię ponownie.
Perfumki używam przeważnie wtedy, kiedy już jestem w drodze na autobus i jak zwykle wszystko bylo biegiem.
Jak już wspomniałam- zapach mocny, ale tylko na początku, bo z każdą chwilą się ulatnia i wydaje mi się, że po godzinie nie ma po nim śladu. Może to i dobrze, bo pierwsze sekundy są tak intensywne, że czasami, ciężko wytrzymać. Najlepszy efekt jest chyba po ok 15-20 minutach:)


;*

13 komentarzy:

  1. Ale on musi cudownie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś miałam inny zapach Essence , który kojarzył mi się z plażą, olejkami i kokosem. Przyjemny był. Muszę poznać tego. Podoba mi się, że nuty kwiatowe są w nim mocno wyczuwalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już sobie wyobrażam jego zapach:)

      Usuń
  3. nie znam, ale wyobrażam sobie jak musi ładnie pachnieć :)
    mam inną wersję i też mam cały czas przy sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne do torebki! Szkoda tylko, że u mnie ich nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  5. nie próbowałam ale ciekawa jestem jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią się skuszę :-). Myślę, że zapach byłby idealny na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że mają zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie zapach, bo z wypisanych nut nigdy nie potrafię go sobie wyobrazić.

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny ma zapach, ale ja ją mogę używać tlyko raz na jakis czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba pierwszy raz spotykam się z zapachem od Essence :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)