piątek, 29 kwietnia 2016

Szampon Seba med ph 5,5

Bardzo rzadko piszę na blogu na temat pielęgnacji włosów. Nie to, że nie dbam o nie i nic z nimi nie robię. Zwyczajnie pielęgnacja u mnie to szampon+ odżywka, czasami maska. Próbowałam kilka razy zająć się nimi, systematycznie coś wcierać, stosować metodę OMO, czy samo olejowanie, ale nie przejdzie. Okey może jestem zbyt leniwa, a może po prostu moje włosy zwyczajnie nie lubią, jak się im daje zbyt dużo. Jedyne, co z nimi robię to podcinam i nawilżam w salonie- ten temat myślę, że w przyszłości Wam przybliżę.
Szampon, o którym dzisiaj mowa dostałam już dawno na spotkaniu i do tej pory leżał w pudle- za dużo tego wszystkiego. Nauczyłam się kontrolować otwieranie opakowań i zużywam na bieżąco.

Seba med pH 5.5
 Szampon do codziennej pielęgnacji włosów
cena/pojemność: 20zł/200ml


W szamponie zawarty jest Glukosan - środek powierzchniowo czynny, będący pochodną węglowodanów, który pozwala na szczególnie delikatne oczyszczenie skóry głowy oraz zapewnia lśniące i zdrowe włosy. Jego odczyn ph 5.5, właściwy dla zdrowej skóry, pozwala na częste mycie włosów bez zaburzenia równowagi kwaśnego płaszcza ochronnego.

Badania produktu wykazały jego dużą skuteczność przy myciu wrażliwej skóry głowy oraz przy włosach suchych i zniszczonych.


Zdarzyło Wam się użyć produktu, którego działania zupełnie nie znacie? Ja tak miałam z tym szamponem- postawiłam w łazience, już włosy mokre i ‘aha, spoko, że ja nic o nim nie wiem’. Przeczytałam ‘every day shampoo’ i umyłam włosy ot tak!


Się rozpisałam, ale przecież na początek opakowanie- plastikowa biała butelka zamykana na klik. Powiedziałabym, że opakowanie nietypowe, takie bardzo medyczne. Kojarzy mi się z apteką.
Szampon jest przezroczysty i bardzo gęsty, co jednak nie utrudnia jego nakładania. Ma nieokreślony zapach, który raczej należy do przyjemnych. Tworzy olbrzymie ilości piany, więc mycie głowy(u mnie dwukrotne) odbywa się dość szybko. Oczyszcza zarówno włosy, jak i głowę, zostawia je świeże. Po pierwszych 2-3 tygodniach stosowania zauważyłam, że niestety po 2 dniach są one już dość tłuste, a przeważnie 2-czasami 3 dni nie miałam tego problemu. Dochodząc już do końcówki opakowania stwierdziłam, że z czasem moje włosy go zaakceptowały i przetłuszczanie nie występowało tak szybko(nie zmieniłam nic w ich pielęgnacji). Mam wrażenie, że trochę plątał włosy. Używam odżywki, więc nie mam dużego problemu z rozczesaniem, ale widziałam podczas mycia, jak się zachowują włosy- dość tępe i zmierzwione, a przy pierwszym czesaniu nie zawsze odbywało się to całkowicie bezboleśnie.
Szukając informacji na jego temat trafiłam na stronę DMu i byłam hmm zaskoczona? Może trochę zdziwiona, bo wydaje mi się, że cena jest wysoka, jak na produkt, który właściwie efektu wow nie robi. Generalnie krzywdy mi nie zrobił, ale gdybym miała sama go kupić to pewnie bym sobie odpuściła.

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się ciekawy. Z chęcią bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam wersję dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 20 zł za taka pojemność to faktycznie dużo... Na moje długie włosy to by pewnie na 3 razy starczył ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, bez przesady, może na dłuzej;)

      Usuń
  5. Ja włosy muszę myć codziennie, więc po tym szamponie robilabym to dwa razy dziennie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)