poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Relacja z kwietniowego spotkania blogerek

15 kwietnia znowu miałam okazję spotkać się z dziewczynami na kolejnym spotkaniu blogerek. Odbyło się ono już prawie tradycyjnie w Rzeszowie za to w miejscy, którego do tej pory nie znałam- La Sueva. Bardzo klimatyczny lokal serwujący nie tylko pizzę, ale i inne dania, a także przepyszne koktajle. Razem z Asią skusiłyśmy się na malinowo-bananowy- smakowały bardzo owocowo, a w dodatku były przecudnie przystrojone- myszka i delfinek z banana.

 
 W spotkaniu wzięły udział:

Kornelia-Zakątek Rudej
 Asia-Encepencce
Kasia-Pytu Pytu
 Karolina-Nicenailsbykarola
ja




Oficjalnie rozpoczęło się ono ok godz. 14, jednak my przyszłyśmy z małym poślizgiem, na szczęście nie ostatnie. W ciągu tych kilku godzin mogłyśmy sobie poplokować, pogadać, poopowiadać i pośmiać się. Bardzo miło spędziłam ten czas, chociaż przyjechałam do Rzeszowa zdenerwowana i zestresowana, bo musiałam w biegu pisać kolosa i oddać go bez sprawdzenia czegokolwiek, bo nie było już czasu.
 Asia zadbała o to, żebyśmy nie wyszły z pustymi rękami- było co dźwigać. Ania musiała się nawet ratować pomocą chłopaka, bo na taką niespodziankę nie liczyła J Było to jedno z tych spotkań, na których czas upłynął mi w błyskawicznym tempie i nawet nie wiem, kiedy, a już wsiadałam do pociągu i zaraz biegłam na autobus do domu J





Bardzo dziękuję wszystkim za miłe towarzystwo, a sponsorom za upominki, które już niedługo zobaczycie.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać różnego rodzaju fotorelacje ze spotkań. Z tego co widać spotkanie było bardzo udane :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło się patrzy na takie uśmiechnięte twarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia była z nami w Rybniku, pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu, a tyle fotorelacji już obejrzałam :D prawie jakbym tam była :D tylko nie wiem dokładnie o czym rozmawiałyście hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz się koniecznie wybrać. Zapraszam <3

      Usuń
  5. Super, widzę że spotkanie udane! :D Koktajle piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne przybranie :) Super to wygląda. Czyli spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się udzial w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)