niedziela, 17 kwietnia 2016

Niedziela z YC- White tea

Ekhmm takie miałam wielkie plany wczoraj. Musiałam się z nimi pożegnać, bo już od 11 zaczęłyśmy z babcią porządki na zewnątrz. Zeszło nam bardzo długo, bo jak popatrzyłam na zegarek była 18:40, więc nie licząc przerw na obiad, picie i inne potrzeby non stop zasuwałyśmy. Nie wiem, jak dzisiaj będziemy się ruszać, bo ja ledwo ruszam rękami. Babcia wczoraj stwierdziła, że miałyśmy wczoraj darmowe zajęcia zumby, fitnessu i siłowni;) No tak, to na pewno. Jedyne, o czym marzyłam to kąpiel i łóżko oraz pokój wypełniony moim nowym ulubionym zapachem.


Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o delikatnym, relaksującym aromacie białej herbaty z kilkoma kroplami cytryny

Do niedawna uważałam, że jedyne woski, które mnie relaksują to te o zapachu owoców. Od kiedy w domu postawiłam dyfuzor pachnący białą herbatą przekonałam się, że jednak jest coś jeszcze. Tak biała herbata zdecydowanie wpływa na mnie kojąco, a połączenie z cytryną sprawia, że ma w sobie element zaskoczenia, pobudzenia i jest idealnym aromatem, z którym polubiłam rozpoczynać dzień. Zapach świetnie sprawdza się w mocno przewietrzonym pokoju, bo wypełnia go subtelnym aromatem.

6 komentarzy:

  1. Mam w domu kilka wosków, ale ostatnio zaprzestałam ich palenia, ponieważ większość zapachów mi przeszkadza.. uroki ciąży :D Ale mam nadzieję, że jeszcze trochę i do nich powrócę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go w końcu mieć ! ale chyba nie widziałam go na Goodies :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach białej herbaty uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę wypróbować. Kiedyś bardzo dawno temu miałam perfumy o zapachu herbaty, w prawdzie zielonej, ale pewnie dużej różnicy nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę, uwielbiam kiedy w mieszkaniu pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uiwlebiam białą herbatę, zresztą jak i ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)