niedziela, 3 kwietnia 2016

Niedziela z YC- Gingerbread maple

Czy u Was też kolejny mega słoneczny dzień? Ja już cię cieszę na to słoneczko, chociaż nie wiem, czy będę mogła je w pełni wykorzystać.

 dostępny na goodies.pl
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu ciastka piernikowego z kremem klonowym.
Czy ktoś miał ten wosk? Jeśli nie to pierwsze, co mogę powiedzieć- ból głowy gwarantowany! Jeszcze dobrze się nie roztopił, a ja już czułam, że jest straszliwie mdły, słodki, duszący i nie do wytrzymania. Być może przesadziłam z ilością. Byłam przekonana, że słodycz kremu klonowego będzie ciekawy zapachem, a w towarzystwie piernika aromatem, który polubię. Połączenie dosłownie zabójcze, musiałam od razu go wyczyścić z kominka.

11 komentarzy:

  1. Takie jedzeniowe nie bardzo się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff mam ich wiele, ale tego na szczęście nie mam!

    Wróciłam, nowy post - zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go miałam i nic mnie nie bolało a już na pewno nie głowa. bardzo lubię ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu to kiepsko.
    Raczej się nie skuszę jak tak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)