sobota, 16 kwietnia 2016

hybrydy#9 Semilac 130, 141, kropeczki

Weekend spędzony w domu to czas, kiedy mogę nadrobić wszelkie zaległości. A powiem Wam, że grafik mam napięty, zwłaszcza piątek-poniedziałek to dni, które chyba już(nie przesadzając) do czerwca są zaplanowane. Wyjazd jeden, drugi, trzeci, przyjazd mojego ukochanego, wyjazd do niego etc. Co tu dużo mówić, ten weekend spędzam na robieniu wszystkiego, co zaplanowałam dawno i co powinnam zrobić niedługo.
Od kilku dni regenerowałam paznokcie, ale dzisiaj już robię sobie pazurki. Zanim jednak pokażę Wam, co wymyśliłam, zobaczycie manicure, który wykonałam jeszcze na święta.


Zależało mi na tym, żeby nie było przepychu, szału i cepelii, bo miałam ważne spotkania, a nie wypada wpaść z krzykliwym kolorem! Postawiłam na kolorki Semilaca 141- Lady in Grey  i 130- Sleeping Beauty.


141 to kolor, którego krycie uwielbiam, jedna warstwa pokrywa idealnie, ale tradycyjnie dałam dwie. Ze Sleeping Beauty był już problem, bo nawet przy 3 warstwach pod światło widziałam prześwity, ale kolorek tak uroczy, że nie mogłam sobie odpuścić.
 Niestety moje krótkie paznokcie musiałam przedłużać, więc zeszło mi dłuuugo i nie dość dokładnie.
Nie miałam czasu na wymyślanie i kombinowanie, a poza tym miało być skromnie,w ięc szarość jedynie na palcu serdecznym.
Do tego dołożyłam kropeczki- cały paznokieć z szarymi i do połowy serdeczny. Pobawiłam się z wielkością i chyba najbardziej podoba mi się efekt, jaki uzyskałam na połowie paznokcia.



Jak Wam się podoba takie połączenie?

18 komentarzy:

  1. prześliczne, idealne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! To połączenie jest naprawdę niesamowite. Uwielbiam tego typu kolory, a ta wersja w kropeczki jest obłędna! Świetny mani, też taki chcę! :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kropeczki to mój ulubiony wzór na paznokciach :) Łatwe do wykonania a świetnie się prezentują, szczególnie przy takim połączeniu kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe połączenie kolorków - niby te kolory są w naszym życiu - szary niezwykle popularny, każdy z nas na pewno ma chociaż jeden szary T-shirt lub spodnie. Morelowy - jeśli tak go mogę określić, to stonowany, pastelowy kolorek. Połączenie jest ciekawe a kropeczki dodają dodatkowego uroku. Bardzo subtelnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny manicure w kropki, czekamy na więcej Twoich stylizacji! :)

    W razie pytań - chętnie pomogę,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo, ale to bardzo podobny kolorek do tego brzoskwiniowego z Pierre Rene. Kupiłam wczoraj za 18zł w Naturze i zobaczymy jak się sprawdzi. Ma trochę inną konsystencję niż Bluesky i się obawiam, ale daje mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny manicure :) Ja dopiero niedawno zaczęłam przygodę z hybrydami, lakier nr 130 jest na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dobranie kolorów. Sama chciałbym mieć takie pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękneee! podoba mi się na szarym że te kropeczki sa tak do połowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, Bardzo lubię połączenie szarości i różu. Szary mam chyba identyczny, róż też się jakiś znajdzie, więc spróbuję powtórzyć Twoje wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie różu z szarością starzał w 10:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuu śliiczny!! no bardzo mi się podoba :)
    ja teraz czekam na hybrydki z ali :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne! Delikatne, tak jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)