czwartek, 7 kwietnia 2016

hybrydy#8 Semilac 047, syrenka i zdobienie

Miałam sobie dzisiaj podarować pisanie posta, bo nie wyrabiam ze wszystkim, ale jest! Szybki i króciutki, no nic, liczą się chęci;) Nie wiem, jak na Was, ale na mnie pogoda wpływa fatalnie, mam ochotę przebywać, jak najdłużej na słońcu i jak najmniej na uczelni. O nauce nie wspomnę, bo do tego zupełnie nie mam głowy ostatnio.
Paznokcie, które chciałam Wam pokazać robiłam 2 tygodnie temu mamie i tradycyjnie już posłużyłam się ulubionymi Semilacami:) 
   Wybrałam kolor 047-Pink Peach Milk, czyli delikatnie rozbielany róż. Mimo, że jest to kolor jasny krycie ma całkiem niezłe, bo 2 warstwy wystarczają w zupełności, ale żeby go troszkę wzmocnić użyłam jeszcze trzeciej. 


  Połączyłam go z efektem syrenki na palcach środkowym i serdecznym. Spróbowałam też stworzyć wzorek, ale wyszło kiepsko. Niestety zdolności plastycznych nie mam, a paznokcie mamy są najtrudniejsze z tych, na których miałam możliwość pracować. Ciężko stworzyć coś u kogoś, jeśli obgryza paznokcie prawie do zera, nie można ich przedłużyć i w dodatku non stop macha rękami, w międzyczasie robi setki innych rzeczy.
Ponarzekałam, ale tak wygląda to w tym przypadku.
Zobaczcie jeszcze kilka zdjęć z bliska,


 I w tym momencie posypie się krytyka, ale to nic. Jak już wspomniałam nie mam aż tak artystycznego zmysłu, a na szczęście za to nikt mnie nie zamknie ;)
Dobranoc;*

15 komentarzy:

  1. Piękne! Więc jaka krytyka?!
    Zdobienie malowałaś sama? Szacun :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama malowałam. Nie wyszło tak jak miało być, ale dziękuję kochana:-*

      Usuń
  2. piękny kolor i efekt syrenki, mnie hybrydy czasami wychodzą dużo gorzej

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorek mi się nie podoba, ale kolor lakieru i jego nałożenie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 047 to jeden z moich ulubionych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się wzorek podoba. Aż się zastanawiałam, czy to nie naklejka, tak równo wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie tego rózu z efektem syrenki jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się efekt syrenki na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)