wtorek, 19 kwietnia 2016

hybrydy#10 Semilac 022, 000, Tifton

Moja mama ostatnio zaczęła doceniać hybrydy, więc to głównie ona jest królikiem doświadczalnym. Przy jej długości niestety nie mogę poszaleć za bardzo, bo na krótkiej płytce nie każde zdobienie wygląda ładnie. Na szczęście wybór koloru i pomysł przeważnie należy do mnie.

Tym razem wybrałam dla niej Semilac 022-Mint, czyli pastelową miętę. Kolorek przy dwóch warstwach kryje idealnie. Na palcu serdecznym użyłam też Lazure Dream-000 i bieli firmy Tifton.



Na tym miałam poprzestać, żeby nie przesadzić, ale mama na to „a co to? Tym razem tak skromnie? Dołóż jeszcze cyrkonie”. Dwa razy nie musiała powtarzać. Takim sposobem powstało zdobienie na palcu środkowym.



Co powiecie na taką wersję?

22 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy mani. Śliczne połączenie kolorów. Uwielbiam pastele. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są te plamki na palcu serdeczym :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne, ale widze że jakieś małe "kraterki" się zrobiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Za ciepłe powietrze i wyszły pęcherzyki

      Usuń
  4. Świetnie wyszło. Mięta bardzo mi się podoba i chyba sobie ten kolor kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!! Chociaż ja bym nie wpadła na połączenie tych 2 kolorów :)
    U mnie sytuacja z mamą identyczna!! Normalnie jakbym swoją słyszała:) i też zazwyczaj sama wybieram jej kolory, tylko koniecznie z jakimiś ozdobkami, bo strasznie je lubi:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki ma Twoja mama <3 Ja też mam takie krótkie i zawsze zazdrościłam swojej mamie naprawdę długich, zadbanych i naturalnych paznokietków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na zniszczone bardzo i gdyby nie hybryda to by nic z nich nie było

      Usuń
  7. Mi się podoba. I do tego ten odcień niebieskiego :-) . Bomba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest to zdobienie ze słomką? :D mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się, brylanciki bardzo tu pasują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lazure dream należy ostatnio do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Bardzo podobają mi się te kolory u kogoś, u siebie zawsze czerwienie, róże :)
    Zdobienie na serdecznym wygląda jak obłoczki na idealnie niebieskim niebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)