środa, 20 kwietnia 2016

Fantazja na ręce, czyli bransoletki od Encepence

Są tutaj miłośniczki bransoletek i ozdób?  Jeśli tak to ten post jest dla Was, bo chciałam z bliska pokazać bransoletki, które dostałam na spotkaniu w Dębicy od Encepence
 Delikatna i pozytywna. Taka właśnie jest kolekcja bransoletek Fantazja.
Splecione w warkocz tworzą niezwykłą ozdobę. Świetnie komponują się w zestawy.
Bransoletka wykonana z najwyższej jakości skóry ekologicznej, wykończona została elementami z antyalergicznej stali chirurgicznej. Dodatkowo uroku dodają jej zawieszki ze skory ekologicznej i oryginalna zawieszka ENCE PENCE.


Te plecionki dostaniecie w cenie 29zł/szt na stronie sklepu encepence . Dostępne są także inne wzory i kolory. Oprócz biżuterii sklep oferuje także gamę akcesoriów do włosów, kubki, zawieszki i woreczki. Mi w oko szczególne wpadły ozdobne woreczki i kolorowe gumki do włosów. :)

A teraz zobaczcie jeszcze, jak prezentują się bransoletki z serii Fantazja



Podobają Wam się? A może wpadło Wam w oko coś innego ze sklepu?

18 komentarzy:

  1. ciekawe, ale nie dla mnie. wolałabym coś bardziej delikatnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie duże. Wolałabym chyba, żeby były trochę cieńsze, te bardzo przytłaczają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Szczególnie ta brzoskwiniowa mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne. Obie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze, takie wakacyjne kolorki!

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne wiosenne kolory:) ja mam ten sam model tylko w innych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama za biżuterią nie przepadam, ale taką nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie minimalistyczne bransoletki :-) . Cudoo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki tych bransoletek są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory.
    Jednak ja wolę coś bardziej delikatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, chociaż kompletnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)