wtorek, 5 kwietnia 2016

Dekoracyjny odświeżacz powietrza "Biała herbata z miętą"

Czy tylko ja marzę o tym, aby ten tydzień się jak najszybciej skończył? Uwielbiam pogodę w ostatnich dniach, ale na pewno nie sprzyja ona nauce, co już zdążyłam zaobserwować. Na zewnątrz wszystko zaczyna kwitnąć, pachnieć i na moje nieszczęście pylić. Już widzę plamy na ręce, a bez chusteczek nie wychodzę. Na szczęście w piątek dostałam leki, więc jestem przygotowana na to, co mnie czeka. Na razie staram się nie faszerować niczym. No tak, skoro za oknem tak pięknie to i zapachy coraz ładniejsze. U mnie przychodzi pora na trochę lżejsze klimaty.
   Na spotkaniu blogerek dostałam odświeżacz, jest to mój pierwszy dyfuzer i muszę przyznać, że byłam ciekawa, jak to wygląda.

 Pachnąca Szafa
Dekoracyjny Odświeżacz Powietrza Biała Herbata z Miętą
ok 16zł do kupienia na pachnącaszafa.pl
dostępny również w Rossmannie


Od dawna podobały mi się odświeżacze z patyczkami, ale jakoś nigdy nie miałam okazji żadnego wypróbować. Ten przywiozłam do domu i od razu postawiłam w pokoju. Po kilku godzinach przeniosłam do łazienki i dopiero tam poczułam prawdziwy jego zapach/ Z czym mi się kojarzy? Ze świeżością, wiosną i czystością.
Po przeczytaniu kilku opinii bałam się, że będzie zbyt mocny, ale nie. Jest intensywny w małym pomieszczeniu, ale w żaden sposób nie męczy. W większym pokoju stanowi jedynie nutkę zapachową i komponuje się idealnie we wnętrza, jest bardzo relaksującym i przyjemnym zapachem.
Połączenie białej herbaty z miętą przypadło mi do gustu, a sam odświeżacz nie tylko wprowadza czysty i świeży zapach, ale jest też eleganckim dodatkiem. Po 5 dniach od otwarcia ubyło ok 2/5 opakowania, więc myślę, że jest wart swojej ceny.
Używacie takich odświeżaczy, czy jednak wolicie zapalić wosk lub świecę?:)

13 komentarzy:

  1. ostatnio kupiłam tą podróbę z biedry, ale szybko wyparował ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie te odświeżacze powietrza. Bardzo ładnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. JJa otworzyłam dwa tygodnie temu i nadal jest połowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u ciebie chyba wolniej się zużywa. Ja dość często patyczki zmieniająm

      Usuń
  4. takich odświeżaczy z patyczkami używam w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zapach białej herbaty jedynie ta mieta mnie troche zniechęca

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobało mi się to połączenie zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie patyczki się nie sprawdzają, chyba za duża powierzchnia pokoju. Ale nawet w łazience zapach jest minimalny, mimo że próbowałam z różnymi firmami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie odświeżacze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przetestowałam ostatnio odświeżacze, dyfuzory z patyczkami również. Jeśli chcecie poczytać który z nich jest najlepszy i utrzymuje zapach dość długo zapraszam do przeczytania postu: http://magnetic-lips.blogspot.com/2016/04/odswiezacze-powietrza-forlux.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)